Recenze: Zelená jako smaragd

středa 20. ledna 2016

Autor: Kerstin Gier

Anotace:
Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Ji i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)

Jedna z prvních recenzí. Nejlepší cenu naleznete na Srovname.cz
Můj názor:
Jako dva díly před touhle knížkou je i tenhle prostě nepopsatelná. Opravdu jsem si užila knížku do poslední stránky. Je mi hrozně líto, že je to konec téhle úžasné trilogie, ale je to úžasný konec, který nemá jedinou chybičku.

Děj:
Gwendolyn je stále naštvaná na Gideona, protože to co jí provedl se nedá odpustit, ale co si budeme namlouvat, ona mu samozřejmě odpustí. To až se dozví proč to udělal. Mezitím se Gwendolyn podle Xemeriuse pokojová fontána.On i Leslie se jí snaží povzduit, ale puřímně moc jim to nejde. A pak je tu Raphael, který jí Gideona hodně připomíná. Hlavní je, že i když všecno nepůjde podle plánu, do padne to dobře a to je to hlavní.

Hodnocení:
100%

PS: Asi vám připadá, že pořád dávám až moc vysoké hodnocení, ale já to co mě nebaví prostě odložím a nečtu.

Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS