Recenze: Anna-krok za krokem do nového života

sobota 6. února 2016


Mám pro Vás novou recenzi. 
Německý spisovatel Justus Pfaue napsal knihu jménem Anna krok za krokem do nového života. 


Anotace:
Anna se touží stát primabalerínou. Ale
po těžké autonehodě ochrne a šance na
velkou taneční kariéru jsou ty tam. Vypadá to, že už nemá proč žít, bez baletu nevidí v uzdravení žádný smysl. Pak se však dostane do sanatoria, pozná Rainera, prima kluka na vozíku, který jí vlije novou energii do žil. Krok za krokem se Anna vrací do života a na pódium, kde se jí díky talentu otevírají netušené obzory. Brzo se však bude muset rozhodnout. Balet, nebo láska? Co je důležitější?

Můj názor:
Tahle kniha mě zaujala už podle názvu a čekala jsem opravdu drsný a zároveň romantický příběh. Ale nebylo to ono. Podle mě se to vše odehrálo moc rychle. Z jedné kapitoly do druhé se přeskočil jeden celý rok a pak se děj moc rychle motal do sebe. Na začátku knihy bylo Anně 13 let a na konci 17 let.

Děj:
Annin sen je stát se primabalerínou. Ale to vše se změní po autonehodě. Otec nemá čas vyzvednou Annu z baletu a pošle svého syna Philipha. Problém je v tom, že nemá řidičák. A pak se stala ta nehoda. 
Anna dočasně ochrnula, nemohla hýbat nohama ani rukama. Se vším se ji bude pomáhat  Rainer. Je na vozíčku, protože ho někdo srazil na lyžích.
Anna se z toho všeho nakonec dostane. Začne znovu tančit. Po několika letech, které trénovala s paní Kralovovou se Anna dostala do mezinárodní soutěže v Paříži. (tam je Anně 17 let). Tam vyhraje speciální cenu, a to stipendium v Paříži.
Ani nevím, jestli to stipendium vzala nebo ne.

Hodnocení:
Kniha mě nenadchla. Dneska to bude malé hodnocení. Mimochodem nejlevnější cenu najdete na Srovname.cz


40%


Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS