Recenze: Démon z Hex Hall

pondělí 8. února 2016

Nejdřív jsem si myslela, že na tuhle knížku recenzi nenapíšu, ale řekla jsem si, že by nebylo špatné ji napsat. Ať máme celou sérii. Navíc už jsem dlouho žádnou recenzi nenapsala.


Anotace:
Druhý díl z knižní série Hex Hall. Hlavní hrdinka Sophie Mercerová se dověděla o původu svých magických schopností. Ačkoliv se jich po setkání s duchem své prababičky naučí částečně používat, zjistí také, že mají svou stinnou stránku. A to je hlavní důvod proč chce Sophie podstoupit "odstranění". Rituál, kterým bude její moc odebrána. Jenže tento rituál nemusí přežít, proto do Hex přijíždí Sophiin otec, jakožto člen Rady její žádost odmítne a požádá jí aby s ním strávila prázdniny v Londýně a teprve potom se rozhodla...

Sophie si uvědomuje, že v Londýně sídlí L´Occhio di Dio, a také tam jistě bude Archer Cross. Přesto nabídku příjme. Záhy se věci dají do pohybu.


Můj názor:
Opravdu se mi ta knížka líbila a strašně hodně mě bavila. Troufám si říct, že byla ještě lepší než Čarodějnice z Hex Hall. Jak už jsem říkala. Nejdřív to vypadalo, že to nenapíšu a tak už mám přečtený i třetí díl. A tenhle z nich byl nejlepší, i když jenom o trochu.

Děj:
Za Sophie přijede na Hry Hall její otec a šéf Rady a odveze si ji na prázdniny s sebou do Anglie. Taky se dozví, že je zasnoubená s devatenáctiletým mocným správcem Hex Hall Calem. Brala ho jako kamaráda a on celou dobu věděl, že jsou zasnoubení. Ale co tomu uškodí, stejně už se s Archerem asi v životě neuvidí. Od té doby co utekl z Hecate Hall, se po něm slehla zem. Neřeknu proč utekl, aby jste si to přečetli., ale to, že je z L' Occhio di Dio, v tom hraje roli.Ale víc neřeknu. Jenom to, že se tam s Archerem potká a převrátí ji to život vzhůru nohama. Otec ji v Anglii pomáhá ovládat a zdokonalit schopnosti a konečně se jí to začíná dařit. Něco o Démon z Hex Hall vám už prozradila Natka tam si kdyžtak přečtěte Bitva o Hex Hall.

Rozhodly jsme se, že ke každé recenzi přidáme první a poslední větu.

První a poslední věta:
Na normální střední škole se v krásný květnový den většinou vyučuje venku. Pak jsem vkročila do výklenku.

PS: Teď toho moc nemám, ale brzy chci napsat další recenzi 



Hodnocení: 
99%

Klárka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS