Recenze: Křídla

neděle 27. března 2016

Ahoj. Po dlouhé době jsem si sedla k počítači a začala psát recenzi. Tak si ji užijte.


Anotace:
Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh - originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story - o dívce se zvláštním jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá hrdinka jde poprvé do školy (předtím ji učila matka) a snaží se přizpůsobit novému prostředí. Brzy najde přítele, který jí podá pomocnou ruku. David se nemusí přemáhat, nová spolužačka je nesmírně krásná, jemná a milá dívka. Vypadá jako víla, říká si David, ale to ještě netuší, že není daleko od pravdy a že jej po boku Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt.

Můj názor:
Musím říct, že se obdivuji za to, že jsem to dočetla, protože to byla jedna z těch knížek, co čtete strašně dlouho. Četlo se mi to prostě špatně. Možná to bylo v některých částech napínavé, ale já jsem tu knížku začala číst v únoru, ale bylo to zdlouhavé, tak jsem s tím skončila. Ale abych nezahodila ten týden k ničemu, zpátky jsem se k ní vrátila a těch devadesát stránek dočetla. A ujišťuji vás, že další tři díly, už nevezmu do ruky.

Děj:
Laurel začala chodit do střední školy, všechno je pro ni nové, protože předtím měla domácí výuku. Spřátelí se tam s Davidem, který ji hned představí svých kamarádům. Laurel je zvláštní člověk. Pořád nosí tílka a lehké oblečení, nemůže jíst maso, takže jí jenom ovoce a zeleninu. Je jí špatně i po soli a mléku. Pije jenom vodu a sladké pití (Sprite). Prostě zvláštní člověk. A na zádech se jí začne dělat takový hrbolek. Když už je přesvědčená, že je to nádor, a že to další den řekne rodičům, přes noc se z toho stane květina. A to je ještě horší, protože jí ze zad roste KVĚTINA. Jediný komu to řekne je David. Utrhne si jeden lístek a dají ho pod mikroskop. Vážně je to rostlina. Ona sama je rostlina.

První a poslední věta:
Právě jsem si uvědomila, že jsem tu knížku vrátila do knihovny a první a poslední větu si nepamatuji.

Hodnocení:
59%

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS