Recenze: Poslední dopis od tvé lásky

pátek 8. července 2016

Ahoj! Dneska jsem tu já s další recenzí za týden. Dneska si přiblížíme děj knihy Poslední dopis od tvé lásky. Knihu napsala Jojo Moyesová. Tato autorka má hodně knih, které bych si chtěla přečíst, takže už teď vím, že na mém seznamu jsou všechny..

Dneska bez anotace, protože se toho hodně dozvíte v moji recenzi.. 

Můj názor:

Na to, že je to román pro ženy, a já jsem pořád ještě dítě, tak mě ta kniha natolik zaujala, naprosto poutavým  a pěkným dějem. Kniha je velmi romantická, napínavá, plná nevěry, lásky, zjištění a tragédie.


Děj:

Prolog:
Novinářka Ellie najde při stěhování redakce milostné dopisy z roku 1960. Jsou plné lásky a napětí. Pokračování ve třetí části knihy.

1960:
V roce 1960 se Jennifer probouzí z kómatu, do kterého upadla při autonehodě. Vypadá to, že se už uzdravila, ale pořád se necítí ve své kůži. Žije s bohatým mužem, který se jmenuje Laurence. Avšak, na něho, ani na své blízké a své okolí si nemůže vzpomenout. Doktoři říkají, že se vše vrátí do normálu a že se uzdraví a vzpomene si. Ale vzpomenout si na celý svůj život si už nedokáže, jen na něco málo. Jennifer se setkává s mladým novinářem Anthonym. Ti dva se do sebe zamilují. Píšou si milostné dopisy ve kterých Anthony Jennifer prosí, aby opustila svého muže. Jednoho dne Tony dostane pracovní zakázku v Americe a chce, aby Jenny jela s ním. Ta se těžce rozhoduje. Nakonec k němu přistoupí a snaží se co nejrychleji dostat na nádraží. Jenže má autonehodu.

Její manžel Laurenc ji řekne, že řidičem auta, ve kterém Jenny měla autonehodu, byl právě její milenec. A k tomu všemu ji řekne, že při autonehodě umřel.

1964:
Dostáváme se do roku 1964. Jennifer na jedné společenské akci uvidí něco k neuvěření. Anthonyho. Není mrtvý. Laurence ji lhal. Ona 4 roky žila s pocitem viny, že někoho zabila. Jak zjistí, řidičem v autě nebyl Anthony, že dopis, na kterém stálo, že na ní bude čekat na nádraží, nebyl jeho poslední a že ji manžel lhal.

To vše se vyřeší tak, že Jenny Laurence opustí. A půjde s Anthonym. 

2003:
A třetí a poslední část je v roku 2003. Opět se vracíme k novinářce Ellie. Ta chce zjistit celý příběh milenců. Jejich příběh ji moc oslovil, protože i ona má poměr s ženatým mužem. A jak to dopadlo s osudem Jennifer a Tonyho? Tak to si už přečtěte sami, protože kdybych to prozradila, tak by ta kniha neměla smysl. 

Kniha mě velice zaujala. Už jen ten název je úžasný. Dopis, který Vám křičí do očí na zadní stránce knihy. No, kdo by po této knize nesáhl? 

Příběh je vyprávěn z pohledu vypravěče. Když jsem se toto dozvěděla, tak jsem si říkala, že tu knihu číst nebudu. Jsem nakoce ráda, že jsem si ji vzala, protože je prostě originální. 

První a poslední věta:
Musím na večeři, krásko. Promiň, už mám zpoždění. Zatím, X
A Ellie za ním vejde dovnitř a marně se snaží skrýt rozzářený úsměv.

Úryvek:
Během krátké cesty domů Jennifer mlčela. Laurence nabídl svezení nějakému kolegovi, jehož neznala, takže mohla jen tiše sedět, zatímco se muži bavili.
            „Pochopitelně, Pip Marchant je pořád stejný, vždycky vloží celý kapitál do jediného projektu.“
            „Je otrok bohatství. Jeho otec byl taky takový.“
            „Myslím, že kdyby se mu člověk podíval hodně hluboko do rodokmenu, určitě by tam našel i Jihomořskou bublinu.“
            „Řekl bych, že spíš několik bublin! A všechny prázdné.“

/Náhodný úryvek ze stany 244/

To by bylo z dnešní recenze vše. Děkuji za přečtení až do konce...
Kde knihu koupíte nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz

Natka♥

80%

Líbila se Vám dnešní recenze?
Četli jste už tuto knihu, nebo se ji teprve chystáte číst?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS