Deník knihomola

sobota 11. března 2017

Ahoj,
už tomu bude měsíc, co vyšel první Deník knihomola a já Vás opět vítám u dalšího čísla. Řeknu vám takovou nepodstatnou věc, když jsme vymýšlely tento článek (myslím, že jsme zrovna seděly na kafi) a přišel na řadu název, já jsem s ním nesouhlasila, jelikož sebe sama nepovažuji za knihomola. Klárka se na mě podívala s hlavou nakloněnou na stranu a řekla: ,,Vždyť píšeš Knihomolské noviny” a mě nezbývalo nic jiného než přistoupit na tento název.

Beru do rukou diář a dívám se, co jsem to vlastně za ten měsíc přečetla.

Můj život u sousedů


Jako první jsem dočetla Můj život u sousedů. Ani nevím proč nevyšla recenze. Každopádně kniha mě bavila. Je to takový typický YA román, takže oddechovka na odpoledne. 

My ostatní tu prostě žijem


Recenze bude. Právě teď jsem se rozhodla ji napsat, když jsem se tady o ní moc rozepsala. Jinak tahle kniha SVÍTÍ, když ji nasvítíte.
Více v recenzi, která vyjde brzy. Hodnotím ji pozitivně i když má své meze.

Malíř vzpomínek


Tady taky připravuji recenzi. Knížka měla v sobě cosi zajímavého. Prostě byla jiná a ruku na srdce, takovýchto knih ubývá. Autorka sice použila cestování v čase, ale úplně v jiném podání. Prostě wow. 

Harry Potter a prokleté dítě


Ano, čtu to už dlouho a schválně to natahuju. Né, že by mě kniha nebavila, ale já nechci mít jako první ve třídě referát. Recenze zde.

Krabáci


Na tuhle knihu recenze stopro nebude. Stačí si přečíst anotaci a pochopíte proč. Tohle byla víkendovka, přečetla jsem ji za jediný víkend. Nasmála jsem se u ní. Takže vám doporučuji, když se chcete pobavit nad nenáročnou knihou.

Skleněný trůn


Potlesk prosím. I já jsem musela tuto knihu přečíst, když o ní tak všichni mluví. Chci na ní udělat recenzi, abych vyjádřila i svůj názor. Četla se sama, prostě jedna báseň. 

Jsou světla, která nevidíme


Možná jste to již četli na Instagramu, ale od této knihy jsem naprosto nic nečekala. Nechtělo se mi jí začít číst, váhala jsem. Teď vím, že to byla chyba. Toto je úžasná kniha, ona má takovou hloubku, prostě OMG. Nejoblíbenější postavou pro mě byl Werner, jeho kapitoly byly ty nejlepší. 

Nejlepší kniha

Těžko vybrat. Fakt nevím.

Nejhorší kniha

My ostatní tu prostě žijem

Nejrychleji čtená

Krabáci

Nejpomaleji čtená

Naprosto nespravedlivě Malíř vzpomínek.


No a to je z dnešního článku vše. Snad se vám líbil. A kolik jste knih přečetli vy? Která se vám nejvíce líbila?

Klaudi

4 komentáře:

  1. Moc pěkný článek! Knihu Krabaci mám doma ale asi ji nechám na léto. ;) Z.
    www.susanboooklover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To máš dobrý nápad, bude se skvěle hodit k vodě. :)

      Vymazat
  2. Sérii Skleněný trůn jsem si naprosto zamilovala a Harryho jsem už přečetla a jsem zvědavá, co na něj řekneš :) Povedený článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harryho čtu už podruhé a recenze už vyšla http://worldamazingbooks.blogspot.cz/2016/12/recenze-harry-potter-proklete-dite.html
      Líbil se mi. A už jsem si půjčila i druhý díl Skleněného trůnu.

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS