Knížky na Vánoce

pátek 25. prosince 2015

Pokud chcete vědět, co za knížky jsme dostaly na Vánoce, přečtěte si tenhle článek. Doufáme, že vás to bude zajímat.

Jeden z našich prvních článku, berte to prosím na vědomí.



Za všechny knížky jsem opravdu ráda, to musím říct. Ale to co už jsem si chtěla už děsně dlouho přečíst je trilogie Selection od Kiery Cass. Selekci jsem přečetla asi před měsícem a od té doby se moc těším na Elitu a První. Už se nemůžu dočkat až zjistím konec.



Další knížka, kterou jsem si přála, byla Dárek z pravé lásky: 12 zimních políbení. Napsali jí Kelly Link, Holly Black, Gayle Forman, Kiersten White, Laini Taylor, Stephanie Perkins, Jenny Han, David Levithan, Rainbow Rowell, Ally Carter, Matt De la Pena a Myra Mcentir. Mě přijde zvláštní, že na jedné tři sta osmdesáti stránkové knížce spolupracovalo tolik lidí, ale až si to přečtu napíšu recenzi a všechno objasním.



A pátá a bohužel poslední knížka byla Všem klukům, které jsem milovala. Už podle názvu romantická knížka. A určitě zajímavé do recenze napíšu jak se mi líbila.


  Klárka


Mám obrovskou radost za všechny knížky co jsem dostala. I když jsou jen dvě. 

Jako první je knížka od Johna Greena. Je to knížka Hvězdy nám nepřáli. Určitě se kouknu i na film.



A druhá knížka kterou jsem si tak přála je Isla a šťastné konce. Autorka je Stephanie Perkinsová. Je to třetí díl série Polibku pro Annu. 


Recenze udělám na obě knížky..

Natka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS