Citáty - Klárka

pátek 29. ledna 2016


Rozhodla jsem se, že bych vám mohla začít sepisovat svoje oblíbené citáty z různých knížek.



"Zakřenil se na mě. 'Basket nebo házená?' 'Ani jedno, mám jen hlad.' 'Jo tak' zasmál se"- První stříbrná kniha snů

Když do místnosti vstoupit Gideon, hlavou mi nejdříve prolétla otázka, proč on nemusí mít klobouk. A vzápětí mě napadlo, jak může někdo v červené vestě, tmavozelených pumpkách a pruhovaných hedvábných punčochách vypadat tak dobře? Pokud mě pak napadlo cokoli dalšího, bylo to něco jako: doufám, že na mně není poznat, co si myslím. Zelené oči o mě jen zlehka zavadily. "Slušivý klobouček." Zmetek.- Rudá jako rubín

„Připravená?“ „Připravená, jestli jsi i ty.“ - Zelená jako smaragd

„Už zase jsi mluvila s tím výklenkem, Gwendolyn. Docela jasně jsem to viděl.“ „Jo, je to můj oblíbený výklenek, Gordone. Urazí se, když s ním nemluvím.“- Rudá jako rubín

„Vidíte, vůbec se nemuchlujou!" - Zelená jako smaragd

Nevím, co si mám myslet o klukovi, co svojí přítelkyni zaváže oči, aby si mohl v klidu překontrolovat mobil.“- Modrá jako safír

To bych přece nikdy neudělal," řekl Gideon a vedl mě rovně podél pohovky. "Při tanci jde především o udržování konverzace. Smím se zeptat, odkud pochází váš odpor k tanci? Většina mladých dam ho miluje." "Pšt, musím se koncentrovat." Doteď mi to šlo docela dobře. Byla jsem sama udivená. Tour de main proběhla hladce, jednou vlevo dokola, jednou vpravo. "Můžeme to zkusit ještě jednou?" "Zvedni bradu, ano takhle. A podívej se na mě. Nesmíš mě nikdy spustit z očí a je úplně jedno, jak dobře vypadá můj soused. Musela jsem se zakřenit. Co to mělo být? Fishing for compliments? No, to potěšení mu nedopřeju.- Modrá jako safír

Láska je nejkrásnější strach.- První

Všichni dobří lidé mají nějaké jizvy.- První

Je možný, aby domov byla osoba a ne místo? Dřív pro mě byla domovem Bridgette. Možná že teď je mým domovem St. Clair. Tohle si převracím v hlave, zatímco jsou naše hlasy čím dál unavenější, až prestaneme mluvit úplně. Jen si dál děláme společnost. Můj dech. Jeho dech Nikdy bych mu to nemohla říct, ale je to pravda. Tohle je domov. My dva.- Polibek pro Annu

Ukážu na svoje dveře, zatímco v hlavě mi chroustá: francouzský jméno, britský přízvuk, americká škola. Zmatená Anna.- Polibek pro Annu

„Dny příměří byly pro anděly jako dovolená na pláži pro smrtelníky."- Pád

Ale ráj je zamčený a zavřený na závoru..Musíme se vydat na okružní cestu světem,abychom zjistili,jestli do něj nezůstala pootevřená aspoň zadní vrátka.- Pád

Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS