Rozhovor - Klárka

čtvrtek 28. ledna 2016

Je začátek nového pololetí a tak jsem se rozhodla pro novou rubriku, ale Natka o tom ještě neví. Tak uvidíme jestli se to chytne. Pomohla mi s tím moje spolužačka Klaudie. Tak se na to podívejte.


Klaudie: Znám tě už delší dobu, kdy tě takhle začalo bavit číst? Vím, že minulý rok si takhle nečetla. 
Já: V květnu.
K: Co tě k tomu přivedlo?
J: Když jsem začala číst První stříbrnou knihu snů, která mě opravdu chytla.
K: Vídám tě velmi často číst o přestávkách. Nevadí ti hluk z okolí? Co musíš mít při čtení?
J: Hluk mi nevadí spíš když na mě někdo vyloženě mluví. A u čtení asi nic nepotřebuju nebo jsem si toho nevšimla.
K: Jaký tip knížek máš nejradši?
J: Fantasy a dívčí romány 
K: Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka a spisovatel/ka? 
J:Oblíbených knížek mám vážně hodně a moje oblíbené autorky jsou Kerstin Gierová, Stephanie Perkinsová a Kiera Cassová.
K: Co tě vedlo k založení blogu?
J: Ani nevím, asi to že jsem se koukala na hodně jiných a chtěla jsem to taky zkusit.
K: Kolik času věnuješ denně čtení?
J: Podle toho kolik máme ve škole učení, ale asi dvě hodiny.
K: Podle čeho si vybíráš knihy na referát do školy a vůbec baví tě tyhle knížky?
J: Vybírám podle toho jaký je výběr a jestli by mě to mohlo bavit a radši čtu něco jiného.
K: Všimla jsem si, že vás blog má okolo dvě stě zobrazení, jak to tedy připravujete?
J: Máme hodně účtů na různých stranách. Třeba Databáze knih, Wattpad nebo Instagram.
K: Máš nějaký vzor?
J: Líbí se mi blog Knihomolky.
K: Bude váš blog pouze o knihách nebo přidáte občas něco jiného?
J: Ještě nevím, ale možná tam bude i něco jiného.
K: Například.
J: Kdyby to bylo třeba tak filmy, ale zatím s tím nepočítáme.
K: Četla jsem na vašem blogu, že chceš být spisovatelka.
J: Jo.
K: Píšeš už nějakou knihu?
J: Snažím se, ale moc mi to nejde. Navíc nemám čas.
K: Tak hodně štěstí do budoucna s blogem, se psaním, ale i se životem. Děkuji za rozhovor.
J: Já taky.

PS: Doufám, že vám bude líbit a taky, že to budeme přidávat každý měsíc.


Klárka☻

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS