30. 6. 2016

neděle 21. února 2016


Tenhle článek jsem udělala trochu netradičně, protože je mi jasné, že ne všichni víte, proč pořád melu o datu 30. 6. 2016. Pro mě je to tak trochu "zázračné" datum. Vím, že to zní divně, ale tak trochu to tak cítím. Ale asi to bude krátký článek.


No tak 1. je konec školy. Škola mi někdy hodně brání ke čtení, ale zase beze školy bych číst neuměla. Těžká logika.

2. Kerstin Gierová loni dopsala trilogii Silber. Třetí stříbrná kniha snů vyšla v  němčině.  A  30. 6. má vyjít v českém jazyce. Nemůžu se dočkat, až si přečtu jak všechno dopadne a kdo je Secrecy. I když vím, že to bude až na konci.

A za 3. Zelená jako smaragd. Aby bylo jasno ne knížka, ale film. Knížku už mám přečtenou. To tady musím napsat: A v místnosti panovalo mrtvolné ticho, všechny oči se upíraly na děvče v počůraně žluté košili, Když se nádherný Xemerius vrátil do místnosti, musel bohužel konstatovat, že dívka stále nepřišla o počůraně žlutou košili ani o nevinnost nebo Vidíte, vůbec se nemuchlujou. Na tyhle a na další části už se nemůžu dočkat.
Ještě vám tady vložím odkaz k Zelené jako smaragd.



Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS