Filmová recenze: Papírová města

neděle 21. února 2016


Zdravím všechny knihomoly a knihomolky. Je tu první filmová recenze. Pořád jsem přemýšlela na jaký film. A napadl mě tento. Snad vás při první recenzi nezklamu.



Děj filmu (ve zkratce):

Hlavní hrdinou je Quentin Jacobsen. Je to takový klidný, bojácný kluk. Jeho sousedkou je Margo  Roth Spiegelmanová. Je to  úplně jiný typ člověka. Má ráda záhady. A Quentin je do ní od dětství zamilovaný.
A když dospěli, tak se spolu už nebavili. 
A pak se jedné noci stane, Margo totiž zaklepe na okno. Půjdou spolu na tajnou výpravu proti jejímu ex příteli. Po téhle akci se zase spolu kamarádí. Ale jednoho dne z ničeho nic se Margo vypaří.


Quentin a jeho kamarádi zjistí, že nechala nějaké pomůcky k tomu aby ji našli. A vydají se na cestu.

Konec?Podle mě nemá konec. Děj skončil a nedokončil se. Vím, že je to podle knihy(na ní recenze bude od Klárky) a budu jí číst. No byla bych radši kdyby to mělo konec. Ale i tak je to povedený film. Strašně jsem se nasmála (a to jsem byla v kině), až jsem se smíchy rozbrečela...


Hrají:
Nat Wolff- Quentin
Cara Delevingne- Margo
Austin Abrams- Ben 
Halston Sage- Lacey
Justice Smith- Marcus
Jaz Sinclair- Angela
Cara Buono- Connie (mamka Q.)
Caitlin Carver- Becca
a další..
Režie: Jake Schreier
Kniha od Johna Greena

A nakonec Hodnocení:
Až na to, že to pořádně neskončí je to pěkný film. Doporučuji se na něho kouknout. Moje hodnocení je:


88%
♥ Natka ♥



Trailer s českýma titulkama↓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS