Rozhovor - Natka

čtvrtek 11. února 2016

Ahoj. Rozhodla jsem se pro Vás udělat nový článek. No článek. Spíše rozhovor. 
Otázky mi pokládala moje dobrá kamarádka ze třídy. A tímto ji taky děkuji. Dík Kiko :)


(Jak to celé probíhalo: Sedly jsme si na chodbu a povídali si. Spíše jsme se ptaly a nebo odpovídaly a já to celé nahrávala)

Kika: Tak. První otázka. Co tě přivedlo k tomu, abys začala číst?
Natka: No já upřímně moc nevím. Začala jsem chodit do knihovny, začala jsem si půjčovat jednu knihu na měsíc (nechápu, že tak málo) a pak se to navyšovalo. A taky to byla Klárka, ta mi doporučila pár knih. A pak už to šlo samo.
Kika: A pamatuješ si jakou knihou si začala?
Natka: Ne tak to si opravdu nepamatuji. Ale pro mě to vše začalo knihou V kůži supermodelky.
K: Co tě přivedlo k založení blogu.
N: Klárka. Přišla ke mě na návštěvu a řekla: " Nechtěla by sis založit blog?" A pak jsme sedli k počítači a bylo.
K: Jak dlouho chcete blogovat?
N: No to nevíme. To je ve hvězdách.
K: Máte nějakou společnou inspiraci? Myslím nějaký blog.
N: No je to určitě blog. Ale jsou i jiné dobré knižní blogy.
K: Kolik knih přečteš za měsíc?
N: Záleží na škole. To je různé, ale cca 6-7 knih.
K: A chtěla by jsi někdy napsat knihu?
N: Nevím. Ale spíše ne. Já pro to nemám ten cit. Byla by to hrozná kniha, vůbec by nedala smysl. Tyhle věci nechám na zkušených autorech. ☻
K: Podle čeho si vybíráš knihy?
N: Většinou podle obalu. Je pořekadlo( alespoň myslím, že je to pořekadlo) Nesuď knihu podle obalu. No já si většinou vyberu podle obalu a názvu, a dopadne to dobře. Teda většinou.
K: Nedávno jsi mi říkala, že váš blog bude i filmech. Prozradíš, o jakých filmech se budete zmiňovat?
N: Ty recenze na filmy, nebo jak to mám říct, budou většinou zfilmované knihy. Takže to budou naše oblíbené knihy, ale samozřejmě to budou i jiné.
K: Kdy chystáte první filmové recenze?
N: Nevím. Ale doufám, že to bude ještě v únoru. (Kolik máš ještě otázek!)
K: Hmm, já tu mám ještě napsanou docela zásadní otázku. Jaký typ knih máš nejraději?
N: Dívčí romány. A ty vedlejší jsou fantasty.(Vše?)
K: Já si myslím, že jo. Děkuji
N: Danke schön Kiko ☻


Tak to by bylo vše. Snad jste se o mě a o knihách něco dozvěděly...



Natka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS