Ze života knihomola

pátek 26. února 2016

Ahoj všichni!
Začala jsem pro vás psát novou rubriku. Budu psát o tom, co se u mě událo nového za poslední týden. A proto se to jmenuje Ze života knihomola. Vím, že jste tenhle článek viděli u jiných blogů. Přemýšlela jsem na názvem Ze života knihomolky, ale moc se mi to nelíbilo. Nebo také nad Vykecávačka. Nevím jestli s tímhle článkem začne i Klárka. Snad se vám tento článek bude líbit. Když tak napište do komentářů.


Tyto první články nebudou příliš dlouhé, protože chodíme do školy, někteří do práce. Ale ke konci školního roku a o letních prázdninách budou delší a obsáhlejší články.





Já se opravdu těším, až bude týden volno. Neboli jarní prázdniny. Snažila jsem se přežít dny ve škole, protože jsem to nezvládala ani fyzicky, ani psychicky. Pořád jsem jenom unavená, a to znamená, že málo čtu. A je to pravda. Knihu Divergence čtu už víc jak týden, a pořád ještě nejsem na konci (zatím rekord v tomto roce).
Přes celý týden jsem psala samé písemky, pořád jsem se učila. Ale to určitě znáte. Už mě to přestává bavit... Ale taky jsem napsala recenzi na Papírová města, je to první filmová recenze. Koukli jste se už?
V příštím týdnu bude více recenzí. Alespoň ode mne. Klárka totiž jede mimo město, takže tu zůstanu sama.
Ohledně knih: Čtu Divergenci, a je to opravdu báječná kniha. O prázdninách napíšu recenzi.
O prázdkách se budu učit, učit a učit a taky číst, číst a číst. Nic víc. A spát...

Včera jsem nafotila pár fotek knih, které mám doma a chystám se je číst↓↓
Která se vám libí nejvíc?

Neřekli by jste, že by se ta růžová k té knize hodila. Podle mě je to lepší než ta oranžová. A na tuhle knihu se chystám hned po Divergenci.


Nana. Jsem opravdu zvědavá jestli to bude dobré. Už to mám doma měsíc a ještě jsem se do toho nepustila...


A co k téhle knize. Už jsem ji měla vyhlídnutou pěkně dlouho a pořád jsem ji v knihovně nemohla najít. A jednoho dne se tam objevila. ☻





Alespoň trochu normální mě zaujala jen díky tomu obalu, takže jsem velice zvědavá...











Tak a to je konec mojí první částí Ze života knihomola. Já jen doufám, že jsem nezklamala.

Mějte se pěkně a užijte si jarní prázdniny.

♥ Natka ♥ 




5 komentářů:

  1. Ten článek se ti povedl. Určitě v něm pokračuj a byla bych ráda kdyby ho psala i Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A Klárce to navrhnu...Natka ♥

      Vymazat
    2. Nemáš zač. Já ji to nenavrhnu ale přinutím ji k tomu!
      Já vím, že ona ví, že ví kdo jsem.

      Vymazat
  2. Aspon trochu normální také plánuji zkusit... Obálka mě nelákala, ale pak jsem si někde přečetla anotaci a vypadá docela slibně. Jinak já tyto typy článků ráda, takže jej vítám :))
    Hezké pondělí!
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň trochu normální jsem už přečetla. Kniha se mi líbí, takže ti ji doporučuji..
      Natka

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS