S knihou kolem světa

pondělí 14. března 2016



S knihou kolem světa.  Možná tušíte o jaký článek jde. Je to vlastně to, co jsme dříve pojmenovali Posuď knihu podle obalu. Takže jsou to různé obálky z jiných států a zemí. No a já se pro Vás dneska rozhodla udělat na jednu úžasnou knihu. Vlastně jsou tři. Ne čtyři. Divergence, Rezistence, Aliance a Čtyřka: Divergentní povídky.

Jako první určitě dám Divergenci. Na další díly téhle série ve článku S knihou kolem světa se můžete těšit asi ode mne. 
Tenhle článek dělám poprvé, takže neočekávejte nic originálního. Když jsem hledala ty obálky, tak jsem si v duchu říkala: líbí, nelíbí, hnus, pěkná, ujde, atd. A psát tohle do takového článku by bylo pěkně na nic. ☻



No já bych začala naší obálkou. Je stejná jako v originále.  To se mi té obálce líbí. No líbí se mi taky na ní pozadí a název DIVERGENCE. Obálka je moc hezky zpracována. 
Na internetu jsem našla i další obálky. Tak se na můžeme jít kouknout.
Tak takhle obálka se mi teda opravdu nelíbí. Je to tou barvou. Ta hnědá mi tam nesedí. A navíc je tam jen název knihy a autora(název autora ☻, no však víte). Je to takové prázdné a z obálek, které jsem našla, je u mě na posledním místě.
 Tak u téhle nechápu ten obrázek. Celou knihu vypráví Tris a ne Čtyřka. Jinak se celkově, až na toho Čtyřku, podobá originálu. A tahle obálka je u mě na 3. místě. (Ale ten Čtyřka je tam pěkný ♥)








No a je tu další obálka. A téhle vyčítám tu barvu. Růžová se tam tolik nehodí. To je i ta hnědá lepší. A zase ji přičítám ty havrany. Je to vlastně tetování, které má Tris na klíční kosti vytetované. Ale zase ji odčítám vynechaný prostor. Když už ta růžová, tak alespoň trochu vystínovaná.






A tohle je předposlední obálka, kterou zmiňuji. Je pěkná. Je tam znak Neohrožených, který se mi tam líbí. A ten oheň dole pěkně obohacuje černou obálku. Má u mě 2. místo.








A při poslední návštěvě knihkupectví jsem tam viděla tuhle obálku. Je vlastně s obrázkem patřícím k filmu. Takže k téhle obálce nemám více slov. Prostě senzace...












Já doufám, že jsem Vás mým názorem nezklamala, a že se Vám článek líbil. Další takové články budou. Těšte se. 

Mějte se pěkně a užijte si zbytek týdne ☻


♥Natka♥

2 komentáře:

  1. Příspěvky tohoto druhu mě opravdu baví, budu muset podobnou rubriku zařadit i k sobě na blog :) Jinak tuto sérii já nečetla a ani mě neláká, ale některé obálky jsou moc povedené - třeba ta naše, věrná originálu, nebo ta s ohněm vespod, která i u Tebe stojí na druhém místě :) Tak třeba mě podařené obálky jednou k sérii přitáhnou :)
    Pěkný čtvrtek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za tvůj komentář. A jakmile bude tenhle článek na tvém blogu, určitě se kouknu ☻... ♥Natka♥

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS