Ze života jedné slečny

pondělí 7. března 2016

Jenom, aby jste pochopili, jmenuje se to tak, aby bylo jasno, že to je na způsob Ze života knihomola od Natky. Jenom to budu přidávat v pondělky, ne v pátek. Tak já doufám, že se vám bude líbit první díl.


Tak já asi začnu minulým pondělím. Protože začaly jarní prázdniny do školy jsem nešla. Díkybohu. Takže jsem dopoledne strávila čtením a díváním na filmy. Ale odpoledne, už bylo zajímavější. To jsme se s Natkou dohodly, že půjdeme na novou českou pohádku Řachandu. Ale protože jsme měly ještě půl hodiny čas, tak jsme si zašly do knihkupectví poblíž. Natka si tam koupila Girl online a já Panika od Lauren Oliverové. Ta moje knížka bude asi něco na způsob Hunger games, takže se na ni těším. V kině jsme si to užily, ale asi nejvíc jsme se smály u reklam, když řekly Špeky Haliny Pavlovské. ☺ A už pracujeme na Filmové recenzi #Speciál.


V úterní dopoledne jsem se snažila trochu dohnat strátu ve svých recenzích. Proto jsem napsala recenzi na Hunger games: Aréna smrti a na stejnou knížku i Knižní vysvědčení 6. Jednak, proto že si uvědomuju, že recenze moc nepřidávám, a taky proto že jsem šla s Klaudií do knihovny. Já si tam půjčila Označená a Zrazená, i když nemám ponětí kdy to přečtu.

Středa. To je den, kdy jsme odjeli do Prahy. Cesta trvala asi čtyři hodiny, ale to mi bylo jedno, protože jsem si četla. Jak jinak. Byli jsme ubytovaní v hotelu v Průhonicích. To je kousek od Aqua Palace Praha, a tam jsme se stavili ještě v tu středu. Bylo to tam super. A taky  mám strašně ráda tobogány a těch je tam hodně, takže jsem si tam užila.

Ve čtvrtek ráno po snídani jsme vyrazili na metro do Letňan. Na výstavu Titaniku. Asi nejvíc se na to těšila moje mladší sestra, ale já už jsem se taky nemohla dočkat. Bylo to tam perfektní. Dozvěděli jsme se o historii Titaniku, o některých cestujících, o kajutách, o jídelníčku a o všem ohledně "nepotopitelné lodi"... Dále jsme navštívili strašně hodně památek. Karlův most, Václavské náměstí, Staroměstské náměstí s Orlojem. A taky jsem přemluvila rodiče, abychom zašly do PALÁCE KNIH!!! A i když jsem zjistila, že se tam nesmí fotit, musela jsem přidat, tuhle fotku.

No, asi to budu muset zkrátit. Protože už moc času nemám. V pátek jsme šli na další Pražské památky... Pražský hrad, Chrám sv. Víta, Zlatá ulička. A když jsem byli u Chrámu sv. Víta viděli jsme krátké natáčení reportáže ČT. A protože mám hodné rodiče dovolili mi koupit si v knihkupectví Knihy Dobrovský Lola a kluk od vedle. Přemluvila jsem je, i proto že ji nikde nemají. A tím nikde myslím nikde, v ani jedné knihovně ze dvou ji nemají, v knihkupectví u nás, ani žádná z mých kamarádek... Ale večer byl ještě lepší... Byli jsme na muzikálu Mamma Mia. Bylo to úžasný. Představení mělo přibližně 3-4 hodiny. Jenomže se tam nemohlo fotit... Což je škoda.


Ale v sobotu už jsme museli odjet. A v autě jsem dočetla Rebelky a rozečetla Lola a kluk od vedle... Jinak se v sobotu nic moc nestalo.

No a předposlední den, o kterém vám povyprávím. V neděli dopoledne se nic zvláštního nedělo, nejspíš jsem si četla, psala recenzi nebo se učila. A odpoledne přišla Natka a její ségrou a povídali jsme si a hrály vybíjenou. A pak jsme šly spát. Den nic moc.

A nakonec dnešek. Jo a začátek nového týdne. Před školou jsem s Klaudií psala referát. A dozvěděla jsem se spoustu věcí. Nejzajímavější předmět byl asi Literatura, ze které jsme měli psát velkou písemku, ale naše učitelka na to zapomněla a začali jsme probírat Poezii.

Tím bych to chtěla ukončit. A doufám, že tenhle článek líbit, protže u něj sedím už skoro čtyři hodiny v kuse. Takže mám zabitý den. Teda až na to, že se budu večer dívat na Rezistenci.


♫Klárka

1 komentář:

  1. Díky, že jsi tenhle článek napsala! Závidím Ti tu Prahu ;-), škoda, že jsi tady nepřidala jednu jistou fotku. Těším se na další pondělí.

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS