Kniha vs. kniha

neděle 17. dubna 2016

Zdravím všechny knihomolky a knihomoly. 
Rozhodli jsme se, že začneme novou rubriku. Ano, opět. A tohle je vlastně moje první rubrika, kterou začínám psát já.

Už jste si strhli přečíst název. A já Vám teď přiblížím o čem v tomhle článku jde.
Je to vlastně porovnávání dvou knih a jejich dějů.
No takže si vyberu dvě knihy, které budu porovnávat. Budu psát o rozdílech, názorech,...
A na konec vyberu tu knihu, která se mi líbila více.
Snad to alespoň trochu chápete. Jestli ne, tak to pochopíte později...


Pro první článek jsem si vybrala knihy, které se odehrávají v budoucnosti. 

Selekce a Divergence.
Tak tohle bude docela těžký. Protože jsou to úžasné knihy. A možná proto jsem si je taky vybrala. Ale já už bych začala.
Selekce: Na knize, která se odehrává v budoucnosti, se mi líbí příběh, prostředí a život v jejich době. V této budoucnosti se vše navrací v k naší minulosti. Princ a princezna. Šatičky, hrady. Ale liší se politika. Země jménem Illea je rozdělena do Sekt. Chudí  a bohatí. 
Ale v téhle knize se spíše řeší, kdo se stane následující princeznou. Příběhem nás vede America Singerová. 
Já osobně si myslím, že bych se do Selekce nedostala, protože nejsem zrovna nejhezčí ☻


Divergence: Tahle kniha a její děj, je úplně jiný než Selekce. Tady to je naopak. Chicago zničené po válce. Lidé jsou rozděleni do frakcí. Každá má svou určitou barvu oblečení. Používají se zbraně a lidé jsou chráněni velkou zdí. Já bych se zařadila do frakce Neohrožených. Samozřejmě bych měla svou krajinu strachu(tma, pavouci a umrznutí).




Kdybych měla porovnat obě knihy (já je vlastně porovnávám) dějem, tak to vlastně ani nepůjde. Obě knihy mají své kouzlo. Buď pohodu nebo napínání. Obě knihy vlastně mají 3 díly ve kterých je pořád jedna hlavní hrdinka. Co se jich týče obě se mi strašně zalíbily. Obě na začátku byly chudé. Pak se to o něco zlepší. Taky se mi líbí na obou knihách obsazení mužských hrdinů. Taky. Každý je jiný. 


Kdybych si mohla vybrat jaké budoucnost by se mi více zamlouvala více, tak by to byla...
Nevím. Opravdu nevím. Každá malá holka chce být princeznou a v té době by si to mohla zkusit (možná). Ale ne každá má to štěstí.
A zase nevím, jaké by to bylo, kdyby se lidé třídily do frakcí. Pro některé je to dobré, protože by měli kolem sebe spoustu lidí, kteří mají podobný život. Mě by se to taky líbilo. Ale zase bych se zároveň bála.
No tohle rozhodnutí je těžké, ale nějak se rozhodnout musím.
Divergence.
Kdyby ale někdo napsal knihu, která by byla směsí těchto dvou, tak by se mi to líbilo.
Taky jsem přemýšlela, co mají tyto dvě knihy podobné. A došla jsem k závěru, že jen tu budoucnost. 

No. To je konec. Snad jsem Vás nezklamala.


Mějte se pěkně a užijte si následující týden.



♥Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS