Recenze: Čemu jsem věřila

úterý 5. dubna 2016

Mám pro Vás novou recenzi. Tahle recenze měla vyjít před týdnem, ale já ji nestihla přečíst. Tak udělám i bonus KNIŽNÍ VYSVĚDČENÍ 11. Tahle kniha je napsána spisovatelkou Huntley Fitzpatrickovou. Napsala i knihu Můj život u sousedů. A tuhle knihu se taky chystám číst.






Anotace:
Gwen Castleová si vždycky představovala, jak jednoho krásného dne opustí ostrov, na kterém vyrůstala. Ostrov, kde se mimo letní sezonu nic zajímavého neděje, kde potkává stále ty samé tváře a kde se nic neutají. Ovšem toto léto bude vše jinak, protože na ostrov přijíždí na letní brigádu Cassidy Somers, kluk, kterého Gwen nechtěla už nikdy vidět. Zatímco on je neuvěřitelně pohledný a pochází z bohaté rodiny, její rodiče se celý rok dřou, aby dokázali splatit účty za léčbu Gwenina bratra. Zdá se, že nemohou být odlišnější – navíc mezi nimi jako bouřkový mrak visí událost, která se stala na jaře a na niž by Gwen nejraději zapomněla. Ale společná brigáda a dlouhé léto dokáží zázraky.

Můj názor:
Tahle kniha je výborné čtení na léto. Tuhle knihu jsem četla poměrně dlouho. Málo času. A taky, že je ta kniha napsána tak...dobře? Pečlivě jsem četla slovo po slově. Někdy to začínalo být nudné, ale pak to zase dostalo nádech. Taky se mi zdálo, že tam bylo příliš mnoho postav a jmen. A až do teď třeba nevím, kdo je kdo.


"V očích mě štípnou slzy. Nikdy bych neřekla, že budu brečet 
do vycpaného korýše. Tomu se říká být úplně na dně."

Recenze:
Gwen chtěla odjet z ostrova na letní prázdniny pryč. Ale pak ji její mamka zařídila práci pomocnice paní Ellingtonové, protože Gwen nechce pracovat v bistru od taťky. Chodí tam pomáhat, protože paní je moc stará. Je to vlastně její brigáda. A taky pro to, že její rodina potřebuje peníze.
Pak se tam objeví Cassidy Sommers, kluk z města. Už se s ním nikdy nechtěla setkat, jenže on si tam přijel vypracovat tresty od taťky.
A jako asi tušíte..láska ♥♥
Vlastně se spolu začnou bavit kvůli sekání trávy a humrům☻(Stačí si přečíst). Od té chvíle se prázdniny vyvějí úplně jinak než si představovala.
Cass chodí do plaveckého týmu s Gweniím(píše se to tak??) bratrancem Nicem. 
Gwen má mladšího brášku Emoryho, který je nemocný. Proto se o něho neustále někdo musí starat.  Cass ho bude učit plavat.

Postavy:
Hlavní hrdinka je Guinevera Castelová, neboli Gwen. Je to velmi milá holka, má rada svou rodinu. Je pracovitá.
Cassidy Sommers, neboli Cass. Pohledný, milý kluk z města, kterému dal taťka brigádu na ostrově.
Pak její mamka Lucie a taťka Miles. Jsou rozvedení. Gwen totiž měli v 18 letech a nezvládli to. Ale nadále se setkávají i v knize.
Mladší bratříček, kterého má fakt ráda Emory, neboli Em. Em je nemocný, ale nikdo neví co mu je. Vypadá, že je autista, ale na autistu se chová trochu jinak.
Bratranec Nic a jeho přítelkyně Viv- zároveň i kamarádka Gwen. Spencer, Channing, Henry Ellington, děda Ben, a další (je jich moc).

Obálka:
Obálka se mi tak celkově líbí. Pokaždé když jste se tu knihu chystala číst, tak jsem se koukla na ty postavy a pak jsem si tak představovala během mého pomalého čtení..

První a poslední věta:
Pokud mi něco spolehlivě pokazí náladu, tak je to auto plné kluků.
Palcem obkreslí linii mé čelisti a nakloní hlavu k dalšímu polibku.

Kde knihu najdete nejlevněji se dozvíte na Srovname.cz

Hodnocení:

85%


Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS