Rozhovor #2 - Klárka

úterý 19. dubna 2016

Ahoj! Dneska po dlouhé době píšu Rozhovor. Tenhle jsme s Klaudií psali ještě na lyžáku. Moc jsme toho neudělali hlavně, protože nás otravovala Lucka. Moc otázek tedy není, ale snad se vám bude líbit.


Klaudie: Slyšela jsem, že s Natkou máte nějakou tu Knižní výzvu. Vysvětli mi co to je?

Já: My jsme na jednom Knižním blogu našly s Natkou Knižní výzvu. A tam jsou různé body, do kterých jsme doplňují názvy knížek, třeba podle barvy obalu na knížce nebo podle počtu stran. A vlastně každá knížka se tam může přidat maximálně třikrát. Ale to je jiná výzva než máme na blogu.

Klaudie: Zadruhé. Mně nic nenapadá. Tvoje nejoblíbenější knížka je...

Já: Už ses ptala minule. A já jsem odpověděla, že to je v mojí Top 25. Možná za chvíli Top 30.

Klaudie: Tak nic no. Ty chceš být spisovatelka, ale zjistila jsem, že budeš mít problém, protože jsem s tebou musela vymýšlet postavy. Jak to chceš zařídit, aby jsi něco napsala, když nevíš.

Já: To fakt nevím. Já nemám ani tak problém vymyslet postavu jako spíš příjmení. A navíc nevím, jestli by se ta postava, kterou vymyslím, se bude líbit i ostatním a ne jenom mně.

Klaudie: Posloucháš při čtení písničky?

Já: Někdy. Když třeba Niki blbne.

Klaudie: Neruší tě to? Protože mně by to rušilo, když posloucháš českou písničku a čteš českou knížku.

Já: Mně nevadí když poslouchám písničky, ale do toho Niki zpívá nebo mi něco říká, tak mi to prostě vadí.

Klaudie: Jsi takový ten čtenář, co se prostě zažije do knížka prostě je u něho knížka na prvním místě? A nikdo a nic okolo ho nezajímá. Prostě jenom sedíš a čteš a žiješ ten život hlavní postavy? Nebo to moc neprožíváš.

Já: Jde o to, co to se za knížku. Třeba, pamatuješ jak jsem četla Pád? Museli jste mně plácat přes ruce, protože jsem si jako Lucy, hlavní postava, křupala prsty.

Klaudie: Jo, to si pamatuju.

Já: A některé knížky ani nedočtu, protože se nevžiju do děje.

Klaudie: Stalo se ti někdy, že sis v knihovně půjčila úžasnou knížku podle obalu, anotace a podle toho, jak jsi to prolítla a potom to byla úplně "nejhorší knížka ever"?

Já: Určitě. Četla jsem knížku Za zrcadlem od Aliny Brovsky. A bylo to úplně strašné. Vůbec mně to nebavilo a ani to nemělo hlavu a patu. Přitom tam měla doporučení od Kerstin Gierové.

Tak to je pro dnešek všechno. Mějte se hezky. Zítra má článek Natka.

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS