S knihou kolem světa- Drahokamy

úterý 12. dubna 2016

Ahoj!
Mám tady svoje první S knihou kolem světa. A že už jsem se na to těšila. Jde o trilogii Drahokamy (Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd). A jestli čtete pozorně už určitě víte, že 30. června vyjde zfilmovaná Zelená jako smaragd. Nemůžu. Se. Dočkat. A strašně děkuju, že jsem to našla já, protože jinak by to asi psala Natka. ☺


Jako první samozřejmě vydání originálu z Německa. Tohle je i obálka u nás, my máme často stejné vydání jako originálu. Je to moc hezký, aspoň mně se strašně líbí. No nejsou úžasné?

 Tenhle obal je z USA, ale nevím. Nějak asi bych si to k té knize nepřiřadila. Jasně červené šaty k Rudá jako rubín, modré šaty k Modré jako safír a zelené k Zelené jako smaragd. Ale prostě mi to k ní nesedí. I když je to jenom můj názor a ne, že by se mi až hnusil. Vypadá dobře, ale jenom, kdyby to bylo u jiné knížce.



Tyhle obálky jsou z Norska. Nevím co o tom obalu říct. Je poznat, že patří k sobě. Moc norských obálek jsem neviděla, takže ani nemám nic ke srovnání. Ale je dost zajímavá.

Rubí- Rubín, Zafiro- Safír, Esmeralda- Smaragd. Jazyk překladu? Španělština. Taky hezké obálky, tentokrát ze Španělska. Hodně se mi líbí ty srdíčka.


A poslední obálky, které jsem našla jsou z Polska. Polské knížky moc neznám, ale zdá se mi, že se překonali. Polsko nechci pohoršovat, ale když si do Googlu vyhledáte "Polské knihy" nic moc vám to nevyhledá.

Bavilo mně psát tenhle článek (moje první S knihou kolem světa). A mimochodem, Natka napsala, že je to to stejné jako Posuď knihu podle obalu, ale to je něco jiného. Posuď knihu podle obalu- o knížkách,  které  vyjdou. S knihou kolem světa- ukazujeme obálky z jiných zemí. Pro ty kdo to doteď nevěděli.


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS