Ze života jedné slečny

pondělí 11. dubna 2016

Ahoj! Po dlouhé době jsem zase tady. Píšu zase, protože pokud vím, minulý týden jsem zveřejnila jenom Ze života jedné slečny. Je do kvůli tomu, že jsem se musela hodně učit, nebo jsem prostě zapomněla článek zveřejnit. Měla jsem prostě hodně nabytý týden, ale to se teprve dozvíte. A to znamená, že jsem ani nestíhala moc číst.


V úterý jsem jela na okresní kolo Matematické olympiády. Z mojí třídy, a vlastně i z celé školy, jsme jeli tři. Moje spolužačka Sára, spolužák a já. Příklady tam byly těžké a už teď vím, že jsem se neumístila. Řeknu vám, co se mi tam stalo. Mezi mně a mojí spolužačku si sedl kluk, který se nám představil jako Tadeáš, i když já mu rozuměla Karel. Měl vlasy dlouhé po ramena a než řekl svoje jméno, myslela jsem, že je holka. Na krku měl kravatu dlouhou asi po kotníky. No kdo by tomu věřil? Já se Sárou jsme šly za tím spolužákem z naší třídy. Tadeáš si dal mezitím na stůl botu a z tašky vytáhl kartáč, skleničku vody, hadr a krém. Nikdo z nás nepochopil, proč si tam čistí boty, ale popřít se to nedalo. Když si čistil boty, kamarádka, která tam byla taky, ta chodí na Gympl, ho vyfotila. ☺ Škoda, že jsem si ho taky nevyfotila, měla bych důkaz, že tam někdo takový vážně byl.Když jsem dojela domů, jako každé úterý jsem šla na harfu. Potom už se ten den nestalo nic moc zajímavého.

Středa. Upřímně si moc nepamatuju, co jsem dělala ve středu. A než si vzpomenu, bude pozdě, takže vás i sebe ušetřím povídáním o tom, co jsem dělala ve středu. Ale hodně jsem se učila.

Tak budu pokračovat čtvrtkem. Psali jsme z angličtiny a fyziky a učitelky zkoušely z matiky a zeměpisu. Takže úžasný den, plný zkoušení  a učení o přestávkách. ☺ Na flétně to taky nebylo nejlepší. Protože jsem ztratila noty, které jsem musela umět. A proto jsem je neuměla.
To už jsem se nemohla dočkat pátku, protože jsem byla strašně unavená.

A po tom dlouhém týdnu přišel pátek. A psali jsme z matiky, ale nebylo to tak hrozné. Šestou hodinu jsem se neučila, protože jsem měla Pitagoriadu, další matematickou soutěž. Tím se nechci chlubit, už jenom proto, že to dopadlo katastrofálně. Po škole jsme jely s Natkou do města a do knihovny. Mám nové tričko a přezuvky do školy. Ty staré jsou v katastrofálním stavu. Zajímalo vás taky, co je v těch papučích? Ne, že bych je rozebírala kvůli tomu, abych to zjistila. Rozpadly se samy, přísahám! Mně to připomíná nějakou vafli. Co to připomíná vám? Určitě to napište do komentářů.

No, v sobotu jsem ráno vstala v deset. Ještě se mi chtělo spát, ale bylo mi jasné, že musím vstát, protože jsem dělala velikonoční cukroví na mamčinou nedělní oslavu. Sice jsem se bavila, ale dělala jsem cukroví, které se smaží na oleji a poprskala jsem si ruku. Představte si to: musíte najednou válet těsto, vykrajovat hvězdičky, pozorovat ty co se smaží, otáčet je, aby byly udělané z obou stran, nechat olej z hotových hvězdiček odkapat do kapesníku a ještě zatepla hvězdičky obalit v cukru. Kdo by to sám stihl? No já to absolutně ne. Odpoledne jsme s Niki šly k Natce. Ale za hodiny jsme šly zase domů a jinam na návštěvu. A tam mi teta půjčila všechny čtyři díly Twilight ságy. Kdo viděl tu fotku na Instagramu, tak ví, že to mám doma. Vlastně jsem ještě ani neviděla ten film.

V neděli slavila mamka narozeniny. Takže přišli na oběd babičky, děda a teta. Nudila jsem se do té doby než přišly Natka, její ségra a ještě dvě kamarádky, které zůstanou v anonymitě. ☺ Byly u nás do půl osmé a potom šly domů. Četla jsem si do devíti, a pak jsem šla po náročném týdnu spát.


No a dneska, v pondělí jsme psali z matiky. Ale to nebylo nic hrozného. A měli jsme focení. Fotila nás taková paní, která oslovuje všechny myšičko, sluníčko nebo něco takového. To je celkem vtipné. A teďka sedím u počítače a dopisuju Ze života jedné slečny.


Tím se loučím a oznamuju, že zítra vyjde moje S knihou kolem světa na Drahokamy.

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS