Ze života knihomola

pátek 1. dubna 2016

Zdravím. Je zde pátek. A je
 1. dubna.
Apríl..ne to není apríl. Ale je to nemožné. Nedávno jsme oslavovali nový rok. A dnes je začátek dubna. No ale zato jsem zároveň ráda. Blíží se léto. (Pro mě se blíží léto, i když je začátek jara☻)
No a tento díl je poslední.
Před přijímačkami samozřejmě. Mě tenhle článek baví psát, takže konec hned tak nebude.

Já bych se za tohle chtěla omluvit, protože se těch přijímaček bojím čím dál víc. Už ani nečtu. No čtu, ale poslední knihu před mým velkým dnem. Pro mě je to rozhodující den, a proto se toho tak bojím.
Takže dva následující týdny můj článek nečekejte. A taky by měla Klárka více zveřejňovat články, protože já na to nebudu mít čas. Ale nějaké články mám naplánované.

Tak jdeme na to.


V sobotu už jsme byli v Mikulově. Čekali jsme, než přijede Klárka a zbytek její rodiny. Mezitím jsme si zajeli do Lednice a Valtic. Jen se tam kouknout. Já si to tam moc dobře pamatuji, protože už jsem tam byla po třetí. Odpoledne teda přijela Klárka s rodinou. Šli jsme na prohlídku města Mikulova. Je tam úžasný zámek. Ale uvnitř je prý Na

 ´prd..´ My jsme tam byli, když mi byly 2 roky☻
V Mikulově bylo pěkně. Svítilo nám sluníčko. Co mě nejvíce překvapilo je to, že tam rozkvétají stromy.




V neděli jsme lezli na nějakou horu, kde byla nějaká kaple. A samozřejmě byla zavřená. Byl tam luxusní výhled a viděli jsme až do Rakouska. 

Pak jsme šli na Židovský hřbitov. Tam mi došlo, že musím udělat recenzi na Schindlerův seznam. Tak ji očekávejte v pátek místo tohoto článku(už to mám napsané). V neděli se taky měnil zimní čas na letní. Já se to dozvěděla až kolem 15:00 hodin :D




Pondělí. Tento týden opravdu nejlepší den. Byli jsme na Aquapalace Moravia. Je to tam LUXUSNÍ. Sice tam byla vařící voda, ale já s Klárkou jsme celou dobu byli na tobogánech. A kvůli nim jsme tam taky šli. Blbé na tom bylo, že jste na určité tobogány potřebovali čluny. Na ty jsme čekali dole u příjezdu z tobogánu. Když se koukněte na tohle video, tak nejlepší tobogán je Blue trio, pak skluzavka U wave, a Super krater. Takže Vám to opravdu doporučuji.( Chci jen říct, že skluzavky, které tam jsou natočené, jsou ve skutečnosti (když na tom jedete) úplně jiné). A dobré taky bylo, že jste mohli vyplavat ven z budovy na vzduch. Teplá voda a studený vzduch. To se mi líbilo. Jen škoda, že nejeli ty venkovní tobogány. 

No a zase škola. Jo v úterý jsme šli sice do školy, ale ten den mi utekl rychle. Ještě že jsme nepsali žádný test. Sotva jsem se otočila a už byla poslední hodina. Pak mě ale ve škole s paní učitelkou a některýma dalšíma "šprtama" čekala hodina na matematiku, taková příprava k přijímačkám.


Ve středu jsem měla turnaj ve vybíjené. Okresní kolo. No já vybíjenou miluji, takže jsem si ráda zahrála. Ale, ale je mi to trapné, ale jako pořadatelé tohoto turnaje jsme skončili první! Od konce. Sedmé místo jsme si vybojovaly. Dřely jsme se, ale nestačilo to..



Čtvrtek. Pohodový den. Já hraji na klavír, takže jsem odpoledne měla hodinu. Nechtělo se mi tam, ale byla jsem ráda že tam jsem. Jinak pak jsem se zase učila.



A konečně dnešek. Pátek. Přišel mi mail z knihovny, že mám zarezervovanou knihu Skleněný trůn. Tak jsem si pro ni došla. Obě knihy, které mám naplánovala na duben. Tak to se mi líbí.☻Paní knihovnice mi řekla, ať rychle čtu, protože knihy co mám doma, jsou v rezervaci. Takže se budu snažit číst i během té přípravy na přijímačky.

Tak to by bylo pro dnešek vše. 14 dní do přijímaček. Tak mi držte palce. 


Natka♥♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS