Proč se bojím Edith Piaf?

sobota 21. května 2016

Včera jsme s Natkou psaly na blog, že vydám článek o tom, že se bojím Edith Piaf. A protože dneska výhradně čtu, řekla jsem si, že si dám čtvrthodinovou pauzu na článek na blog, ale bylo mi jasné, že nestihnu přepsat desetistránkovou kapitolu, takže píšu kecací článek od to proč se bojím Edith Piaf a jaké to má následky.


Proč jsem se začala bát Edith Piaf, nevím tak úplně přesně, ale asi to bude tím, že jsem se dívala na film, právě o ní. Myslím si, že podkladem byla právě ta knížka, kterou čtu. A když se podíváte, jak ta zpěvačka vypadala... Nepřijde vám aspoň trochu děsivá? Mě určitě. A když mi učitelka ve škole řekla, že četla někde v časopisu, že ji v tom filmu hrála nějaká dvaceti nebo třicetiletá holka... To mi přijde nějaké divná, jako by ta Edith Piaf vstala z mrtvých a já si myslím, že tě děsí právě to. A navíc to jak vypadala je taky celkem strašidelné, aspoň z mého úhlu pohledu.

A následky. Ty jsou celkem jednoduché. V noci se bojím, že na mně od někud vyskočí na nevím co bych dělala, mám o ní noční můry a hlavně nemůžu číst ve tmě v místnosti, kde jsem sama.

Já myslím, že jsem toho napsala dost, protože už musím jít číst, jinak poruším svůj rozvrh.

Líbil se vám můj článek?
Jaký máme na Edith Piaf názor vy?
Četli jste tu knížku, nebo viděli film?

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS