TMI TAG- Klárka

čtvrtek 5. května 2016

Ahoj! Upřímně. Tímhle tagem mi Natka udělala zmatek v plánování, protože tag naplánovaný vůbec nebyl. A navíc už vůbec ne u mně. Ale i přesto jsem ho napsala. Místo Knižního vysvědčení 12. Tak já myslím, že můžu začít.





1. Co máš právě na sobě?

Bílé tričko, růžové tepláky a bíločerné ponožky.


2. Jsi zamilovaná?


Tak jako už jsem několikrát říkala a nejspíš i ještě dlouho říkat budu: Ne!



3. Zažila jsi už příšerný rozchod?

Jelikož jsem ještě s nikým nechodila, tak jsem ani nezažila rozchod.

4. Kolik měříš?

156 cm

5. Kolik vážíš?

To je moje osobní věc.

6. Máš nějaké tetování?

Je mi dvanáct! Ne a ani nechci.

7. Nějaký piercing?

Počítají se ušní dírky? Jestli jo, mám ušní dírky.

8. OTP: One True Pairing (oblíbená knižní/seriálová dvojice)

Gwendolyn a Gideon z Rudá jako rubín
Amerika a Maxon ze Selekce
Sýrová holka a Henry ze Silber (pochopíte)
Anna a Entienne St. Clair z Polibku pro Annu
Lola  a Cricket z Loly a kluka od vede atd...
(o tom bych mohla napsat celý článek)

9. Oblíbené seriály
Přátelé (Friends), Plný dům (Full house),

10. Oblíbená kapela
Asi žádná.

11. Co ti chybí?
Nevím. Já se mám dost dobře.

12. Oblíbená píseň?
Hodně moc písniček se mi líbí.



13. Kolik ti je?


Dvanáct, za měsíc třináct.



14. Znamení zvěrokruhu?
Blíženec

15. Na jaký hudební nástroj hraješ?

Na altovou a sopránovou flétnu a harfu.

16. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Nad tím jsem ještě moc nepřemýšlela, tak asi smysl pro humor. (Ale ten normální. Můj taťka má příšerný smysl pro humor.)

17. Oblíbený citát nebo hláška?
A v místnosti panovalo mrtvolné ticho. Všechny oči se upíraly na děvče v počůraně žluté košili.- Zelená jako smaragd (Tahle hláška se hodí v hodně situacích.)

18. Oblíbený herec/herečka?
Maria Ehrich
Emma Watson
Hana Holišová

19. Oblíbená barva?
Červená a fialová, ale červenou mám radši.

20. Jak nahlas máš puštěné písničky?
Tak přiměřeně.

21. Co děláš, když jsi smutná?
Poslouchám písničky a většinou si čtu.

22. Jak dlouho se sprchuješ?
Deset minut?

23. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Dvacet minut.

24. Bila ses někdy?
Mám agresivní mladší sestru... Musím se bránit.

25. Nadchne tě...
oblíbená knížka, nebo když mám možnost být s kamarádkami a když nemusím do školy (pokud nejsem nemocná)

26. Vytočí tě..
..
Když moje sestra nosí moje oblečení a ani o tom neví. (Např. "Ty ponožky jsou moje." "Fakt? Ale byly v mojí skříni.")

27. Důvod, proč sis založila Youtube kanál?
Na Youtube nenatáčím a zatím ani nehodlám.

28. Fobie?
Bojím se výšek, ale ne na rozhlednách, ale třeba když šplháme v tělocviku. Dál se bojím pavouků a když v noci scházím z poschoďovky, že mě něco chytí za nohu a stáhne někam dolů. (Ano vím, že to je dětinské.)

29. Kdy jsi naposledy plakala?
U Všech malých zázraků.

30. Kdy jsi naposledy někomu řekla: Miluji tě?
No? Nikomu. To je smutný.

31. Význam tvého jména na blogu?
Protože se jmenuji Klára. A Klárka mi přijde lepší.

32. Kterou knihu si naposledy dočetla?
Tlukot mého srdce.

33. Kterou knihu teď čteš?
Skleněný trůn

34. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Nemám tušení.

35. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?

Niki. Když se mě ptala: "Uděláš mi čaj?"

36. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Sestra.

37. Oblíbené jídlo?
Já nemám vyloženě nějak nejoblíbenější jídlo.

38. Které místo chceš navštívit?
Paříž, Londýn, New York...


39. Poslední místo, které jsi navštívila?
Kuchyně. Když jsem Niki dělala ten čaj.

40. Máš "crush"?
Snažila jsem se, si to vygooglovat, ale nic mi nevyšlo. Ví někdo, co to je?

41. Kdy jsi naposledy někoho políbila?
Mamku. Na líčko. Počítá se to? Bože, to je smutný.


42. Koho jsi naposledy urazila?
To nevím, ale naposledy se na mně naštvala spolužačka Sára. Proč radši neřeknu.

43. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Zmrzlina.

44. Oblíbený šperk?
Náušnice s křídly a přívěšek s pírkem.

45. Poslední sport, který jsi hrála?
Nevzpomínám si.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Lush life od Zary Larson

47. Oblíbený rozběh konverzace?
Jak se máš?

48. Použila jsi ho někdy?
Jo... A dost často.

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
Včera.

50. Koho označíš?
Kohokoliv.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS