TMI TAG- Natka

středa 4. května 2016

Ahojte!

Zdravím Vás u nového tagu. Náš první tag byl Co si přečtu, až to dočtu. A já se rozhodla pro další.

TMI=Too much information.
Je zde 50 otázek. Takže pochopím, když se Vám to nebude chtít číst. Ale zase se něco málo dozvíte o mé maličkosti. Tak už více textu ne a jdeme na to!
Jen chci říct, že se tento tag netýká knih, ale mojeho života. Ale tenhle tag jsem viděla převážně na knižních blogech, když jsem jimi listovala.


1. Co máš právě na sobě?
Černé triko, legíny a černé ponožky

2. Jsi zamilovaná?
Nevím.. asi ano??

3. Zažila jsi už příšerný rozchod?
Ne, protože jsem pořád single a neměla jsem nikdy kluka..

4. Kolik měříš?
170 cm

5. Kolik vážíš?
To radši nevím ani já sama :D

6. Máš nějaké tetování?
Ne.

7. Nějaký piercing?
Ne, ale chtěla bych

8. OTP: One True Pairing (oblíbená knižní/seriálová dvojice)
Tris+Tobias (Divergence)
Amerika+Maxon (Selekce)
Gwendolyn+ Gideon (Rudá jako rubín)
Isla a Josh (Isla a šťastné konce)

9. Oblíbené seriály
Plný dům (Full house), Krok za krokem(Step by step), Simpsonovy, Průměrňákovi( The middle)

10. Oblíbená kapela
Docela se mi líbí One direction. Jak docela? Dost! Ale už je neposlouchám. To bývaly doby :D

11. Co ti chybí?
Prázdniny

12. Oblíbená píseň?
V momentální době je to 7 years od Lucase Grahama a Close od Nicka Jonase

13. Kolik ti je?
14 v srpnu mi bude 15..jooo

14. Znamení zvěrokruhu?
Lev

15. Na jaký hud. nástroj hraješ?
Na klavír.

16. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Věrnost a smysl pro humor

17. Oblíbený citát nebo hláška?
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only once.

18. Oblíbený herec/herečka?
Herečky:Kate Winslet, Shailene Woodley, Emma Watson, Amanda Seifert
Herci: Leonardo DiCaprio, Theo James

19. Oblíbená barva?
Červená a modrá!

20. Jak nahlas máš puštěné písničky?
Moc ne.

21. Co děláš, když jsi smutná?
Sluchátka, a oči upřené do zdi

22. Jak dlouho se sprchuješ?
10-15 min

23. Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
30 min s pauzama

24. Bila ses někdy?
Jo. Se sestrou :D

25. Nadchne tě...
..nová píseň, kniha či film

26. Vytočí tě...
..když mi někdo lže do očí

27. Důvod, proč sis založila Youtube kanál?
Důvod nemám. Protože jsem si žádný nezaložila.. :D

28. Fobie?
Žádnou nemám. Ale docela se bojím tmy. Takže asi nyktofobie?

29. Kdy jsi naposledy plakala?

Naposledy u knihy Kdybychom se neviděli, jinak na jiný pláč

 si nevzpomínám.


30. Kdy jsi naposledy někomu řekla: Miluji tě?
Nikomu. Nikdy.

31. Význam tvého jména na blogu?
Moje pravé jméno je Natálie, Natka se mi ale líbí více. A význam? Moje pravé jméno.

32. Kterou knihu si naposledy dočetla?
Sněží, sněží.. 

33. Kterou knihu teď čteš?
Rezistence

34. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Titanic  ♥♥♥♥♥♥

35. Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Moje ségra.

36. Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
 Typický sesterský. 

37. Oblíbené jídlo?
Smažený sýr a hranolky. Pokaždé v restauraci.. ♥ Jinak já jsem celkem jedlík, takže sním vše, co mi přistane pod nos.

38. Které místo chceš navštívit?
Londýn. Strašně móc..

39. Poslední místo, které jsi navštívila?
Záchod :D

40. Máš "crush"?
Asi. Já totiž nevím co to je crush? Víte to?

41. Kdy jsi naposledy někoho políbila?
Já se ještě s nikým nelíbala, ale pusu jsem dala naposledy mojí ségře (PROČ??)

42. Koho jsi naposledy urazila?
Mojí ségru..ta se uráží furt

43. Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Tak jako každý. ČOKOLÁDA 

44. Oblíbený šperk?
Já nevím. Asi moje zlaté hodinky. Já bych se bez nich totiž neobešla. A samozřejmě prstýnek. Ten taky.

45. Poslední sport, který jsi hrála?
Vybíjená. Nevím jestli je to vyloženě nějaký sport, ale miluj to.

46. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
7 YEARS ♥

47. Oblíbený rozběh konverzace?
Ahoj..

48. Použila jsi ho někdy?
Docela blbá otázka. Samozřejmě! To snad každý, ne?

49. Kdy jsi byla naposledy s někým venku?
V neděli.. já moc ven přes školu totiž nechodím..

50. Koho označíš?
Nebudu označovat nějaký blog, protože tento tag si může udělat kdokoliv. Ale samozřejmě chci, aby tento tag napsala Klárka. Takže Klári, ať to tu je do zítřka!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS