25 faktů o mě a o knihách- Natka

pátek 1. července 2016

Ahoj!

Zdravím Vás u dalšího článku. Podle názvu asi tušíte o co jde. Takže to nemusím nějak okecávat a půjdeme na to..


1. Jsem holka, která ráda čte romantické knihy
2. Ke čtení mě přivedla Klárka
3. Byla jsem třídní šprt
4. Knihu si nosím do školy, i když ji tam nečtu
5. Když dočtu nějakou knihu, tak na ní pořád myslím a pořád o ní mluvím
6. Nečtu více knih najednou
7. Ale někdy se to stane
8. Knihy si nekupuji, protože jsou moc drahé
9. Chodím do dvou knihoven
10. Jsem schopná si půjčit knihu, která mě nějak neláká
11. Nejraději čtu v posteli
12. Knihy se mi lépe čtou, když mám v uších sluchátka
13. Při stresu nebo zbytečnému napětí číst neumím, protože mi to prostě nejde. (spíše se na to nesoustředím)
14. Ráda si nějakou knihu přečtu dříve než Klárka a pak ji omylem prozradím děj
15. Moje první přečtená kniha (až do konce) byla V kůži supermodelky
16. Nesnáším, když mě při čtení někdo přeruší (a zeptá se mě, jakou knihu čtu)
17. Na našem Instagramu chci mít více Liků než Klárka (takže dejte liky..)
18. Nemůžu číst, když je kolem mě příliš velký ruch
19. Moje kamarádky, které rády čtou jsou Klárka s Kikou
20. Když už se mi nechce číst, tak knihu nemůžu přestat číst někde uprostřed stránky
21. Musím dočíst celou kapitolu
22. Ve škole jsme naštěstí nepsali čtenářský deník
23. Ale místo toho jsme psali písemky z různých článku z čítanky
24. A já jsem byla jedna z mála (ze tří), co si to přečetli celé a něco o tom věděli
25. Při čtení nejsem schopná jíst, ale někdy se to stane ☺

No, když jsem to začala psát, tak jsem se sekla už u třetího faktu a myslela jsem si, že už toho více nevymyslím.
Ale nějak se to povedlo.


Máte vy nějaký fakt o sobě a knihách?
Máte se mnou něco společné?

Mějte se hezky a užijte si letní prázdniny..

Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS