Emoji Tag- Klárka

středa 8. června 2016

Ahoj!
Řeknu vám tajemství, když Natka psala tenhle Tag a říkala, že jsem jí o něm říkala a ona si řekla, že ho napíše, nevěřte tomu. Já: "Naty, pojď napsat nějaký tag!" Ona: "Tak jo." Já: "Tak třeba Emoji tag!" Natka: "A co to je?" Já: "Je na knižním blogu Books are my life. Koukni se." Ona: "No tak jo... To vypadá dobře, ale nedáme víc smajlíků?" Já: "Tak jo." A strávily jsme půl hodiny u hledání smajlíků.
 #1- Kiss

Jak už Natka psala měla bych přiřadit "líbací" knihu, ale měla jsem problém, ne s tím, že jsem žádnou takovou knihu nepřečetla, ale proto, že jsem si nemohla vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro knížku Nebe je všude, která je úžasná v hodně ohledech. A líbá se v ní hodně. Ani nechtějte vědět kvůli čemu se kluci ze třídy v té knížce smáli. Recenze vyjde zítra.


#2- Love
Ale tohle bylo ještě horší, protože knížky o lásce čtu v jednom kuse. No a tomu se dá přiřadit hlavně trilogie Selekce. No ne?

#3- Né!!!
Tohle je prostě jasné. Knížka, které jsem nejvíc brečela. Je to kniha Všechny malé zázraky od Jennifer Niverové. Kdo to četl asi chápe.

 #4- Cha cha cha
Tohohle smajlíka používám poměrně často. A připojila bych k němu Lolu Nolanovou a Cricketa Bella z knížky Lola a kluk od vedle. Neuvědomuju si přesně, čemu jsem se smála, ale něco mi tak napovídalo, že ji tady mám napsat.

 #5- Šílenost
Rebelky od Sarah Mlynowské jsou dost šílená knížka. Je to zvláštní knížka. No comment. Pokud chcete víc, přečtěte si recenzi.

 #6- Proč?
No, knížka, co jsem nechápala, proč se to stalo. Proč to muselo skončit, tak jak to skončilo. A k němu hodlám přiřadit Modrou jako safír od Kerstin Gierové. A tuhle knížku jsem psala recenzi hned ze začátku, ale to jsme měli recenze dost krátké.

 #7- Strach, Au
A co takhle knihu s vražděním a mrtvolami? Hunger games je dokonalým adeptem. Nemyslíte?

 #8- Nuda
Nudná knížka? No nevím, ale kniha, které se nic nedělo, už je něco jiného. U knížky Křídla jsem se často nudila, ale byla celkem fajn.

 #9- Ach bože, co to je!
Ach bože, co to je? Asi tak jsem se tvářila, když jsem zjistila, co jsem si vybrala za povinnou četbu. Edith Piaf.

 #10- Pohoda
Pohodové knížky mám ráda. A k "pohodovému" emoji bych přiřadila perfektní trilogii Polibek pro Annu.

Snad jste si tento tag užili, protože já jeho psaní ano.

Líbil se vám můj tag?

♫Klárka

1 komentář:

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS