Kniha vs. kniha

středa 15. června 2016

Ahojte!

Zdravím Vás u mého článku. Když jsem se tak koukala, jaký článek bych mohla napsat, tak jsem zjistila, že už dlouho nebyl zrovna tenhle. Podle názvu jste asi poznali, že se jedná o Kniha vs. kniha. Pak mi ještě zbývalo, jaké knihy posoudím dneska. A tak jsem si vybrala Umění předstírat Všem klukům, které jsem milovala. Tak se na to můžeme vrhnout.



Začala bych asi knihou Umění předstírat.


Jak asi víte, tuhle knihu jsem si chtěla přečíst kvůli obalu. Ale nejen obal, ale i děj se mi strašně moc líbil. Kniha je vlastně vyprávěna z pohledu dívky (Aly) i kluka (Brandon). Ti dva už jsou dlouho kamarádi a v průběhu děje předstírají, že spolu chodí (randí, nebo jak to říct) jen pro to, aby Aly udělala dojem na jednoho kluka. Mezi oběma to začne vřít. No a to předstíraní se pak vyklube v pravou lásku. 

Téhle knize jsem v recenzi dala 95% a s tímto hodnocením bych souhlasila až do teď. 

A pak je tu tahle kniha. Všem klukům, které jsem milovala se mi taky velice moc líbila. Kniha je vyprávěna z pohledu Lary Jean. Ta napsala pár milostných dopisů. Ty se pak nějak nečekaně odešlou na danou adresu. Jedním z kluků, kterým dopis přijde je i Peter. Peter je ve škole hodně populární kluk, a Lara s ním skončila úplně náhodou. Kniha končí velice zajímavě a navazuje tím na další díl. 

K této knize recenzi dělala Klárka a já jsem nikam neuvedla moje hodnocení. U mě tato kniha dostala 98%. 

Tak, teď je jdu porovnávat. Já už rozhodnutí mám, ale Vám ho zdělím až na konci. Každá kniha má v něčem své kouzlo. Každá má jiný děj, ale přitom se strašně podobají. 
Kniha všem klukům je ale přesto lepší a originálnější. Takové zajímavé co se v knihách moc nevidí (já jsem to vlastně viděla poprvé v této knize) jsou ty milostné dopisy na rozloučenou. Tím je tato kniha vyjímečná. A proto se v dnešním Kniha vs. kniha rozhodla pro tuto. 

Mé rozhodnutí zní tak, že jsem si vybrala knihu Všem klukům, které jsem milovala.

To by byl konec. Mějte se pěkně..


Natka♥

Souhlasíte se mnou?
Vybrali byste si Umění předstírat nebo Všem klukům, které jsem milovala?



2 komentáře:

  1. Bohužel jsem nečetla ani jednu knihu, takže nemohu posoudit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli jsi ani jednu nečetla, tak ti je vřele doporučuju..Natka♥

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS