Knižní doporučení- Léto

úterý 21. června 2016

Ahoj!
A jsme tu zase spolu. A máme pro vás Knižní doporučení na letní knížky, což mnohem jednodušší než jarní, protože přiznejme si to jarních knížek moc není. A tentokrát opět začínám já, Klárka. Já jsem vždycky tak nadšená, když začínám já a ne Natka.


Klárka:


Léto, kdy jsem zkrásněla. Letní knížka už jenom podle názvu. Napsala ji Jenny Hanová. A je to skvělá knížka od skvělé autorky. Moje spolužačky vám přisvědčí, že jsem si  tu knížku vážně oblíbila a tahala jsem ji úplně všude. (To u mně ještě nebylo zvykem.) Problém byl, že si toho všimla mamka a řekla, že by si to taky ráda přečetla. Což znamenalo, že ta knížka hned po mém přečtení poputuje do knihovny, protože, jsem vážně nechtěla, aby mamka četla to co já. A už vůbec ne Léto, kdy jsem zkrásněla. Jenom aby bylo jasno, tím tu knížku nekritizuji, jenom doporučuji nedávat číst rodičům... Po přečtení pochopíte už jenom ta jedna přezdívka...





Nebe je všude
Nevím jestli jsem se o tom zmiňovala v megarecenzi, ale tahle knížka se taky odehrávala v létě. Teda aspoň z větší části o prázdninách. Vážně doporučuji si přečíst. U mě se naskytl menší problém, protože si ji hned po mě zamluvila Natka, ale pak ještě Lucka, Klaudie a Anička. Doufám, že holkám nevadí, že je jmenuji. Ale Natka má doma ještě hodně knížek. A teď už ji má Klaudie přečtenou, ale nevím, kdo bude na řadě po ní...







Mé sladké šestnácté století
Pokud jste četli můj Narozeninový #Speciál, jistě víte, že jsem tuhle knížku dostala na své dvanácté narozeniny. Taky víte, že mám i další dvě pokračování, ale ty jsem ještě nepřečetla. Ale chystám se, protože o prázdninách bude ten správný čas... Ale o to tady teď nejde. A chcete vědět o co v knize jde? Jestli ano tak napište a já udělám recenzi. ☺









Démon z Hex Hall
Pokračování knížky Čarodějnice z Hex Hall, které mě naprosto ohromilo a hned po něm jsem se vrhla na Bitvu o Hex Hall, což je třetí díl. Pobavila mě Sophia, ale taky Archer (ano vím, že to jméno zní divně), který se v knížce taky objeví. Máte možnost si přečíst recenzi, kterou jsem na ni psala, ale knížku vřele doporučuji k přečtení. V recenzi jsem jí ohodnotila 99%

A já si myslím, že to už ode mně stačí takže Naty máš slovo. ☺








Danke very moc Klári. Takže, já Vám řeknu pět knih, které jsou skvělým čtení na léto. Tak, jde se na to.



Danteho holka
První kniha je u mě na stopro jasná. Danteho holka. Tahle kniha Vás doslova zanese do léta plné lásky a přátelství. Ono to léto vidíte i na obálce. Na tuto knihu jsem udělala recenzi. Tuto knihu jsem ohodnotila 80%. No, mohla jsem dát více, ale dobře, no. V této knize si doslova zamilujete Danteho. Dante Giliberti. 
Takže tahle kniha jedině v létě. 





Můj život u sousedů
Tato kniha je taky odehrávaná v letním čase. To bych tu asi taky nedávala. Takže, tento děj taky zamilujete. A taky hlavní hrdinku. A já opravdu nevím co k této knize dál napsat, takže jdeme dále.









Čemu jsem věřila
Tohle je druhý díl série Můj život u sousedů. O tom jsem samozřejmě nevěděla, takže tuto knihu jsem si přečetla knihu. A  když jsem ji dočetla, tak jsem věděla, že nesmím odložit i další díly.  Jenže další díl teprve vyjde. Ale před dvojkou je jednička, takže ta nesměla chybět. Tato kniha se taky odehrává v létě.
Jdeme dále.




Umění předstírat
Tato kniha je fakt skvělá. Je v mojí top 20. Takže podle mě stojí fakt za přečtení. No, do příběhu se strašně moc zažerete, když to řeknu nějak jinak. Má to podobný děj jako kniha Všem klukům které jsem milovala. 
Tato kniha je napsána Rachel Harrisovou, ta mimochodem napsala Mé sladké šestnácté století. A její knihy se mi strašně líbí.




Kde hvězdy stále září
A poslední kniha je tato. Velice mě na ní zaujal obal a název. Knize jsem dala 97%. To se divím sama sobě. Teďka bych dala tak 93%. Není to nějaký velký pokles, ale je to tak. V této knize jsem objevila tenhle citát. Je to jeden z mých nejoblíbenějších: V ŽIVOTĚ JE TOLIK RŮZNÝCH MOŽNÁ, ALE OBČAS PROSTĚ MUSÍTE VĚŘIT V TO, CO SE JEN MŮŽE STÁT..
Strašně se mi to líbí, a když jsem si ho přečetla teď, tak jsem zjistila, že jsem ho nenapsala do mých oblíbených citátů..


Léto se blíží a já doufám, že natrefím na nějaké další letní knížky. Já léto MILUJU. Je to moje nejoblíbenější roční období. Mám spoustu času na čtení. To je vše..Od nás obou..


Těšíte se taky na prázdniny?
Máte nějaký návrh na letní čtení? Pro mě.☺

Děkujeme za přečtení tohoto článku. Snad jsme Vám doporučily dost letního čtení.
Natka a Klárka

2 komentáře:

  1. Hezky článek a Klari jedna námitka. Ty s sebou tahaš všechny knihy.;) No a pak po Klaudii bych to měla mít já, ale uvidíme;))

    OdpovědětVymazat
  2. Na Hex Hall se chystam uz opravdu hodne dlouho. Ale zatim nebyl cas, davam prednost jinym :-)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS