Co raději nečíst-Natka

čtvrtek 14. července 2016


Ahojte!

Zdravím Vás. Opět. Jak už jste si podle názvu všimli, jedná se o článek, který je na našem blogu poprvé. Já bych je chtěla říct, že tento článek se bude vydávat jednou za rok. Takže tenhle článek, tj. Co radši nečíst, očekávejte ________2017.
A, o co v tomto článku jde snad vysvětlovat nemusím.

A ještě jednu věc. Knihy, které zde ukazuji a které Vám radím, že je nemáte číst, a třeba jste je už četli a vy na to máte jiný názor, tak já na to mám taky jiný názor než vy. Takže tak..



Začala bych jednou knihou, kterou jsem četla na konci roku 2015. Řeknu Vám, že kniha Dny krve a hvězdného třpytu byla hrozná. Já ji v knihovně zahlédla a podle obalu jsme si s Kikou řekli, že to bude skvělá kniha. Jenže opak je pravdou. Já už si ani moc nepamatuji děj, protože jsem si nějak nezapamatovala ☺ No, ale, každopádně jsem viděla hodně kladných a jsou lidi, kteří 
"Taková křehká větvička to byla a vydala jeden jediný zvuk. Čisté pronikavé křup."- jediná kapitola, kterou si pamatuju. Chtěla bych říct, že ta obálka je na celé knize to nejhezčí. No neříkejte mi, že by jste na nad touto knihou nerozmýšlely.☺
No já bych to ukončila. Teda jen tuhle knihu..
Jo, ještě to má další díl, ale to tady nebudu dál komentovat. 


Další kniha se jmenuje Hvězdopravec. Tady jsem  přečetla pár kapitol, celkově nějakých 40 stránek a byl konec. Opět, vůbec nevím o čem kniha byla. Možná, když bych zapojila mozek, tak bych si možná vzpomněla. Řeknu Vám upřímně, proč jsem po této knize sáhla. Kvůli knižní výzvě, abych vyplnila políčko s fialovou barvou obalu. A stejně tam zůstalo prázdné místečko.





Další, u některých hodně oblíbená kniha je kniha Líbali jsme se. Mě se teda nelíbila. Neměla kapitoly, vůbec nevím kdo to vyprávěl. Podle anotace mě zaujala, ale celkový děj mě zklamal. 








Další, která nebyla až tak hrozná, ale patří sem, tak se jmenuje Prožila jsem něco neuvěřitelného. Děj si ještě pamatuju. No, teda, vím jen, že to bylo o holce a ta se zamilovala do nějakého kluka někde ve studeném podnebí. To je asi všechno co bych asi mohla k tomu ději. Nicméně, knihu jsem přečetla, ale jen kvůli knižní výzvě. 






Tak, tato kniha mi prošla rukama. Ani nevím jak jsem po takové blbosti mohla sáhnout. Děj se odehrává někdy za doby kamenné, a to bylo teda hrozné. Opět, někomu se tato kniha líbí. Podle mě je to čtení pro malé děti. Pořád nemůžu uvěřit, že jsem si to půjčila. 





No, tak tahle kniha mě velice, ale velice zklamala. Kniha je poměrně tenká, ale přitom mám spoustu stánek. Myslela jsem si, že to bude skvělá kniha. Něco o herečce, která podle jiných není nadaná, a proto se v nějaké scéně svlékne do naha. K tomuto jsem naštěstí nedošla. Napsal to nějaký spisovatel ze 17. století. Proto se nedivím, že tam byli takové archaismy, prostě se to nedalo číst. Tahle obálka je vylepšená verze. No, každopádně, tuto knihu Vám nedoporučuju. 


Tak, a jako ukončení dnešního článku tu mám jednu českou knihu. Čarověník. Upřímně, mě ta kniha nějak moc nevzala. První půlka hrůza, ale ta druhé ušla. Trošku. Nevím, co jsem si o té knize myslela, když jsem si ji půjčovala, ale když ji napsala česká autorka, tak jsem si řekla, že to zkusím. Od teď se vyhýbám současným českým autorům.





Já si myslím, že toto je konec. Snad jsem zde neuvedla knihu, která se zrovna Vám líbí. Jak ale říkám, je to čistě můj názor, a vy máte zase svůj. Děkuji, že jste si přečetli tento článek...


Natka♥

2 komentáře:

  1. Nutno podotknou, že Dny krve a hvězdného třpytu jsou až druhý díl. První se jmenuje Dcera kostí a dýmu a je perfektní! Vážně ho doporučuji zkusit :) Dvojka už je slabší.

    OdpovědětVymazat
  2. Aha. Tak za to se omlouvám. Nějak jsem si toho nevšimla. Ale děkuji za upozornění..Natka♥

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS