Co radši nečíst- Klárka

čtvrtek 21. července 2016

Všechny zdravím!
Tak jako Natka jsem se rozhodla napsat vám knížky, které mě vůbec nezaujaly a nedoporučuju je ke čtení. Ale zase tím nemyslím, že se to nesmí líbit nikomu, a že byste se toho v knihovně neměli ani dotknout. Je to čistě můj názor, takže se podle něj nemusíte řídit, ale nemůžete říct, že jsem vás nevarovala. Tak proč to ještě okecávat? Jdeme na to!



Takže prvně tady má tuhle knížku. Mezi hvězdami od Cathy Hopkinsové. Upřímně jsem neměla sílu to dočíst, a i když to má jenom 164 stran, myslím, že jsem nepřečetla ani polovinu... Jako varování jsem asi měla brát ten prvotní rozhovor, ale nad ním jsem mávla rukou a pokračovala ve čtení, ale co se tam dělo potom, z toho mi bylo až špatně.






Dál Tlukot mého srdce. Kniha od norského spisovatele Alfa Kjetila Walgerma. Tahle knížka nebyla tak špatná, ale podle mně se v ní moc věcí nedělo. Základ byl dobrý. Skoro čtrnáctiletá dívka, která má moc velké srdce na své srdce, ale s celkovým obsahem to bylo horší. No comment. Radši si přečtěte recenzi.


Pak tady mám Křídla. Od Aprilynne Pike. Přečetla jsem ji, ale s hodně velkou pauzou. Ukázalo se, že jsem Křídla přestala číst, těsně před okamžikem, kdy se stalo něco důležitého. Ale to mi bylo jedno, protože ani ten zlomový okamžik, mi neukázal, že je ta knížka zajímavá. Takže smůla, ale ti to prostě ne.




Ne, ne, ne! Prostě ne. Knížku Holčičí pravidla mi koupila mamka, ale to vůbec. Tahle knížka je hodně dětská, ale i tak ji dám sem do seznamu. Tohle je první knížka z celé série, ale ta první byla nejhorší. Ano četla jsem i další, ale myslím, že ne všechny. Ty ostatní už byly lepší, ale... Prostě ne.

A to by ode mně bylo všechno. Takže já se loučím, mějte se hezky a užívejte si prázdnin (kdo je má) dokud jsou!



Vaše ♫Klárka

3 komentáře:

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS