Filmová recenze: Percy Jackson- Zloděj blesku

čtvrtek 28. července 2016

Všechny zdravím!
Když se mi tolik líbila knížka Percy Jackson- Zloděj blesku, tak jsem si řekla, že se mě bude bavit i film. (Taky už filmová recenze dlouho nebyla.) Bohužel opak je pravdou. Vůbec mě nebavil, ale to pochopíte v recenzi. Mimochodem asi tady budou menší spoilery, jak na knížku, tak na film. Takže jestli si chcete přečíst knížku nebo vidět film, tuhle recenzi čtete na vlastní nebezpečí... I když budu ráda, když si ji přečtete.
Děj filmu:
Základ je stejný jako v knize. Kluk jménem Percy Jackson zjistí, že je polobůh a jede do Tábora polokrevných (Ve filmu Tábor dvojí krve). Předtím na něj zaútočí Blahovolná (fůrie... nevím jak se to píše) a Minotaurus mu zabije mamku.

Odlišnosti filmu a knížky:

Knížka- Percymu je dvanáct let.
Film- Percymu je patnáct.

Knížka- To, že je Percy syn určitého boha se zjistí až v boji o vlajku.
Film- Přijde do 'Tábora dvojí krve' a všichni už to tam ví.

Knížka- Jedou autobusem ze školy, ale Percy Groverovi uteče. Percy a jeho mamka jedou na dovolenou, tam je najde Grover a teprve potom jedou do tábora.
Film- Ze školy jedou s Groverem do Percyho domu pro Percyho mamku a pak rovnou do tábora.

Hrají:
Logan Lerman- Percy Jackson
Alexandra Daddario- Annabeth
Brandon T. Jackson- Grover
Jake Abel- Luke
Pierce Brosnan- Cheirón

Můj názor:
Upřímně se mi film skoro vůbec nelíbil. Knížce se podobal jenom v základech. A ani ne ve věku Percyho. Což mě moc nenadchlo. Ale nebylo to tak špatné.

Trailer:




Hodnocení:
42%

Tak a to je konec téhle filmové recenze. Snad se vám líbila. Tak ahoj u dalšího článku.


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS