Klíč k času #3

pondělí 18. července 2016

O té Mie už jsem se nic nedozvěděla, protože mi Lucy řekla, že už musí domů. Myslím, že jí bylo jasné, že mi dojde, že o ní nechce mluvit, ale já jsem se o ní i o Joshovi chtěla dozvědět víc, tak jsem měla ještě dvě možnosti. Buď jsem se mohla zeptat svojí druhé nejlepší kamarádky Claudie nebo Joshe osobně. A nemusela jsem přemýšlet dlouho a rozhodla jsem se pro Claudii.

     S Claudií má taky dobrý vztah, ale s Lucy se i tak bavím víc. Dneska už jí volat nebudu, ale zavolám jí hned zítra. V pátek snad bude mít čas.
     Navíc se musím naučit text.

Pátek
     Vzbudila jsem se, když mi začal zvonit budík. Hned jsem vstala, protože jsem nechtěla riskovat, že zase usnu a přijdu pozdě.
     Rychle jsem vstala a sbalila si tašku. Převlíkla jsem se, vyčistila si zuby a nasnídala se. Pozdravila mamku a šla na natáčení.
     Tentokrát jsem nepřišla pozdě a byla jsem za to ráda. Ale to jsem netušila, že budu ještě nadšenější.
     Hned, jak jsem dorazila, tak si mě režisér zavolal k sobě, což mě vyděsilo, ale nemusela jsem se bát, protože to on by měl problém, kdyby mě vyhodil, tak by museli točit všechno znovu a to si režisér nemůže dovolit. Začala jsem si uvědomovat, že se tím uklidňuju víc než často.
     Zaťukala jsem na dveře a režisér mě pozval dál. "Dobrý den,"
     "Jak už asi víš, tak jsem vyhodil hlavního kameramana," oznámil mi bez jakéhokoli pozdravu, jako bych už to měla vědět. "Protože se tady drby šíří rychle a už jsem našel nového,"
     Sice se tady vážně šíří hodně drbů, ale mě se nějakým záhadným způsobem vždycky vyhnou. "To je pro mě novinka. A mohu se zeptat, kdo to je?"
     "Ano, možná už jsi ho tady viděla včera. Jmenuje se Josh Dear. A právě proto jsem si tě sem dnes zavolal. Chodí do místní školy, proto budeme natáčet odpoledne a dopoledne se budou točit jen opravdu důležité scény."
     Tohle oznámení mě šokovalo. Jak je možné, že je nový hlavní kameraman ten Josh, o kterém jsem mluvila s Lucy? A proč se kvůli němu posunulo natáčení, když nemohlo kvůli mně? Chtěla jsem se zeptat, ale on mě přerušil.
     "Určitě tě zajímá, proč jsem přijal tak mladého hlavního kameramana. Josh je opravdu talentovaný, takže jsem kvůli němu rozhodl posunout natáčení. A teď už můžeš jí." Propustil mě." A mimochodem minulého kameramana jsem vyhodil za pozdní příchody. A to chodil ještě dřív než ty."
     A s tím jsem odešla.
     Pořád to nechápu. Proč kvůli němu posunul dobu natáčení? Proč někoho tak mladého vůbec přijal? To teď budu moct chodit do normální střední školy, když tam chodí i Josh? Proč taky nemá domácí učitelku? Ale to přemýšlení bylo marné, stejně ne žádnou nedostanu odpověď. Tak jsem šla za Stelou.
     "Ahoj, ty už asi víc, že dneska natáčíme ráno na dlouhou dobu naposledy," pozdravila jsem Stelu.
     "Ahoj. Vlastně ne, o čem to mluvíš?" zeptala se Stela.
     "Ten kluk ze včerejška. Je nový hlavní kameraman a režisér kvůli NĚMU posune natáčení! KVŮLI NĚMU! Takže můžu chodit do školy, ale nebudu mít žádný volný čas."
     "Aha. Teď nevím, co na to říct," odpověděla mi Stela. "Ale neměli bychom o tom už všichni vědět?"
    A právě v té době se ukázal režisér "Jak už většina z vás ví, vyhodil jsem hlavního kameramana Scotta. A už jsem přijal nového. Jmenuje se Josh a je velmi nadaný, ale chodí na střední školu, takže se bude natáčení posouvat na odpoledne. A Elizabeth začne chodit na Temple High. Učitelku už mít nebudeš." Oznámil celému štábu. "A Josh se nabídl, že tě tam provede."
     Na to jsem jenom vytřeštila oči. Vážně mě bude provádět školou ten Josh? Zvláštní bylo, že jsem v sobě cítila naději, ale nechápu proč. Mě se přece Josh nelíbí. 
     Co si to tu vůbec namlouvám? Je načase si přiznat, že se mi Josh možná trošku líbí.... A nebo mě znervózňuje, že mě pořád hypnotizuje pohledem... Jako teď.
     Když jsem ho viděla odvrátila jsem pohled, ale nevšimla jsem si, že se je mně přibližuje.
     "Ahoj, já jsem Josh," představil se zdvořile.
     Byl na pohled sympatický a mně bylo jasné, že se mi nelíbí jenom trošku, ale taky jsem věděla, že má holku. A bylo jasné, že se líbí spoustě holek.
     "A abych nezapomněl," ozval se ještě režisér. "O víkendech se natáčet nebude." Tahle zpráva mě šokovala nejvíc.
     "Ahoj, jak už asi víš, já jsem Elizabeth. Tvoje budoucí spolužačka."


Klárka

1 komentář:

  1. Boží! ♥♥♥ I love this! Chci to vidět jako papírovou knížku. ;)

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS