Klíč k času #4

pondělí 25. července 2016

"Jo, už vím. Já budu tvůj spolužák, kameraman, průvodce a možná, jestli budeš chtít, i kamarád." vyjmenoval mi Josh.
     Zasmála jsem se. "Jsem ráda, že jsi můj průvodce právě ty a ne někdo úplně cizí a nepříjemný. S tebou se můžu aspoň tady více poznat."

     "Taky se těším až se trochu poznáme. Jsi hodně nadaná, podle toho jak jsem tě včera viděl hrát. Chtěl bych se o tobě co nejvíc dozvědět. Nechtěla bys jít ke mně domů nebo na večeři?"
     Pochopila jsem, že Josh bude asi hodně ukecaný člověk, protože to všechno řekl asi během patnácti vteřin. Čímž jsem jeho poslední otázku nepostřehla a automaticky přikývla. To, na co se mě zeptal, mi došlo až po chvíli.
     "Tak to je super. Po natáčení na tebe počkám právě tady na tomhle místě, tak nezapomeň," A pak odešel.
     Vyjeveně jsem zírala na místo, kde před chvilkou stál a došlo mi, že za mnou celou dobu stála Stela, tak jsem na ni otočila se stále stejným výrazem.
     "Co se to právě stalo?" zeptala jsem se Stely.
     "Myslíš, že ses právě seznámila s hodně ukecaným člověkem, který tě možná pozval na rande, ale taky možná ne. Bylo to dost zmatený," oznámí mi Stela.
     "To snad ne. Lucy, ta moje nejlepší kamarádka, mi řekla, že má holku. Nějakou Miu, se kterou budu chodit do třídy. Ale-" Nic o ní nevím, chtěla jsem říct, ale nestihla jsem to, protože mě Stela přerušila.
     "Mia? Nemyslíš jen tak náhodou Miu Matthewovou. Dceru našeho režiséra? Tu 'slavnou', 'úžasnou' a 'neodolatelnou' Miu z prváku na Temple High?"
     "Asi. Takže Mia je dcera režiséra a 'čistě náhodou' i holka nového hlavního kameramana?" To snad nemyslí vážně! On vypadal tak sympaticky. A hned den po setkání s ním se dozvím, že je tady podvodem.
     "To až se všichni dozví, to budou mít režisér i ten Josh problém," prohlásila nedočkavě Stela.
     "Stelo ne. Ještě nevíme, jak to bylo, nemůžeme na něj jen tak žalovat. Co když za to Josh ani nemůže. Muselo by to tu pro něj být hrozné. A už tak se nemůže cítit nejlépe, když je tady nový a nikoho nezná," Zastávala jsem se Joshe.
     "Tak dobře, no, ale jestli zjistím, že ti něco udělal bude to ten nejrychleji rozšířený drb, jaký tenhle film zažil," oznámila Stela.
     "Myslím, nebo aspoň doufám, že to nebude třeba. Ale i tak děkuju. A teď už se pusť do kouzlení."

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS