Recenze: Ostrov lhářů

středa 27. července 2016

Ahojte!


Mám tady pro Vás první mini recenzi. Jak mě to napadlo? Nechtělo se mi psát recenzi na Ostrov lhářů, protože by ta recenze byla krátká. No, takže u knih, na které se mi nebudou chtít psát extrémně dlouhé recenze, budou jen takové malinké..
A navíc, je to už nějaká doba, co jsem tu knihu přečetla a už ji nemám ani doma..
A zkrátka jsem nevěděla, jaký článek mám vydat. Takže další recenze.






Můj názor:
Kniha je strašně těžká na pochopení. Teda, zvlášť na konci. Kniha se dělí na 5 částí. Tahle kniha mi přišla..opravdu moc složitá. Alespoň na mě. A chtěla bych říct, že ti, kteří se koukají na konec knihy, tak u téhle to nedělejte, protože uděláte hloupost ☻


Děj: 
Cadence, Johnny, Mirren a Gat. Kamarádi, lháři, kteří se každé léto scházejí na ostrově. Hlavní hrdinka Cadence žije v bohaté, báječné rodině. Bude ji osmnáct. V létě sedmnáct se vrací na ostrov, aby zjistila, co se stalo. V létě patnáct. Nikdo ji nechce říct, proč má neustále bolesti hlavy a je neustále unavená. 
Celý děj se postupně klubá veškerá lež a všechna tajemství. Postupem ubíhání knihy Cadence rozlouskává tajemství, které ji je zatím neznámo. Proč si šla sama zaplavat a bouchla se do hlavy? Proč? To je její otázka. Vzpomene si? Tak to už nebudu říkat, protože bych musela lhát.

"Vždy udělej to, co se bojíš udělat"



Tuhle knihu jsem četla strašně dlouho. Je to tím, že jsem si ty stánky vychutnávala a taky, že jsem si dávala pauzu. Kniha je na mě docela moc složitá. Už jsem to říkala hodně krát. Já vím. Řeknu Vám, že jsem si myslela, že kniha bude založena na lásce. Ale hluboce jsem se spletla

Kde knihu koupíte nejlevněji, se dozvíte na Srovname.cz

Příliš velké hodnocení dávat nebudu. Takže za mě:



60%

Natka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS