Prázdninový knižní TAG- Klárka

pátek 15. července 2016

Obrázek je z dílny Mony z blogu Život mezi knihami
Všechny zdravím!
Natka už prázdninový tag, a tak jsem se rozhodla, že ho napíšu taky. Snad se vám bude líbit...



  • Jaká kniha ti připomíná léto?
Ehm, no, trvalo mi dlouho, než jsem přišla na knížku, která mi léto připomíná nejvíc. Nakonec jsem se rozhodla pro knihu, která má léto už v názvu. Léto, kdy jsem zkrásněla. Je to první knížka z celé série od Jenny Hanové. Přečetla jsem sice jenom dva díly, ale to mi nevadí. A řekla bych, že tenhle je z nich i nejpohodovější.

  • Čteš o prázdninách více než přes školní rok?
Za mně teda rozhodně. Nejsem si jistá o kolik, ale čtu víc. No, co k tomu mám dodat?

  • Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Abych se neopakovala jako v první otázce, tak jsem vybrala knížku Nebe je všude. Nevím proč, ale prostě to tak je. Možná je to tím, že jsem ji četla, když byly ty největší vedra a s nimi si spojuju prázdniny.

  • Máš radši klasické knihy (papírové) nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Klasické papírové knížky čtu radši. Ta vůně. Ale Wattpad čtu taky hodně ráda. Zrovna teď mám rozečtenou Jinou DNA. Ale zase jsem ho dlouho nečetla. A navíc zbožňuju výlety do knihovny.

  • Bereš si radši na dovolenou čtečku nebo knihu?
Já nemám čtečku jenom Wattpad, ale na loňskou dovolenou jsem si vzala jenom jednu rozečtenou knížku, což jsem neměla dělat, protože jsem neměla, co číst. Tak jsem si řekla, proč bych si nemohla přečíst něco z Wattpadu a začala jsem číst Selekci, ale potom mi to bylo líto, protože jsem ji nečetla, jako papírovou knížku, tak jsem ji četla znova.

  • Kolik jsi schopná si vzít knih na dovolenou?
Jak už jsem řekla, loni jsem si vzala jednu, teď jsem se rozhodla vzít si tři. Přece jenom jedeme do Rakouska, takže cesta bude dlouhá a já budu mít čas na čtení, abych mohla přečíst aspoň polovinu knížky.

  • Jakou letní knihu bys rád/a viděl/a zfilmovanou?
Tak na to odpověď nemám, protože já bych nejradši viděla všechny knížky. Takže trilogii Léto, kdy jsem zkrásněla, Nebe je všude a další.
  • Které místo z knih bys ráda navštívila?
Ehm, já bych chtěla navštívit: Bradavice (Harry Potter), Florencii (Mé sladké 16. století)...
  • Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla?
Natka napsala, že tu otázku rozšířila, ale já mám nápad. Já o tom napíšu celý článek. Příští týden na blogu!

Tak a je tu konec. Doufám, že se vám můj článek líbil. Tagovat nebudu nikoho, protože nevím koho...

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS