Filmová recenze: Lovec- Zimní válka

pátek 26. srpna 2016

Ahoj! To jsem já, Klárka, a rozhodla jsem se, že zase po celkem dlouhé době napíšu filmovou recenzi, protože jsem nedávno viděla film Lovec: Zimní válka spolu s mamkou a ségrou Niki. A zjistila jsem, že se s něma nemůžu dívat na filmy, protože potom poslouchám něco jako: Hhh, on se na ní podívat... Hhh, oni už vyrostli... Kde ona hrála... A nebo: Hele! To je Thor!
Děj:
Děj se odehrává před Sněhurkou a z poloviny i během vládnutí Sněhurky. A je tam samozřejmě i kouzelné zrcadlo. Film začíná šachovou partií mezi králem a zlou královnou Ravenou (tou ze Sněhurky), kdy Ravena zabije krále. Následuje scéna z pohřbu, v které sestra Raviny Treya pokukovala na jednoho z poddaných, který se na ni taky díval. Ten večer se Ravina dívá do zrcadla. Freya ji přesvědčuje, že je to láska. Ravina potom mluví o magii, která se v ní probudí, ale Freya říká, že obě ví, že se to nestane. Ravina Freyi prozradí, že v zrcadle viděla, že je Freya těhotná. A Freya si myslí, že ji ten poddaný je zasnouben s jinou. A na dítě zůstane sama, ale Freya se lásky k němu nevzdá, i když se o dítě ze začátku musí starat sama. Jednou od něj dostane dopis, ve kterém se píše, že na ni v zahradě bude čekat už zmíněný otec jejího dítěte, ale když Freya vešla do zahrady, všimla si, že se z její věže kouří a když tam přišla, její dítě už bylo mrtvé a u kolébky stál ten muž. Freyu popadl vztek a rázem byl ten muž z ledu a roztříštil se na milion kousků. Tehdy Freya objevila sílu její magie. Odstěhovala se na sever a tam si začala tvořit armádu. Armádu z dětí, které Freya vzala děti obyvatelům té říše. Děti začaly trénovat v boji. Se sekerou, lukem a šípy, mečem, nebo i beze zbraně. Ti nejlepší se jmenovali Erik a Sára.

Herci:
Chris Hemsworth- Erik (Lovec)
Jassica Chaistan- Sára