S knihou kolem světa- Aliance

úterý 16. srpna 2016


Ahoj!
Když jsem udělala recenzi na Alianci, tak mi došlo, že je na čase udělat i článek S knihou kolem světa. A navíc jste už viděli S knihou kolem světa na Divergenci a Rezistenci. Takže, jde se na to.

A řeknu Vám to na rovinu. Vůbec se mi tento článek nechtěl psát. Ale pak se mi nějak nálada spravila a šla jsem s radostí na to. 


 Takže naše první obálka je tato. Na této obálce se mi líbí pozadí. I když je Aliance odehrávaná za hranicemi Chicaga, podle mých představ to tam tak nevypadalo. A kdyby na obrázku mělo být Chicago, tak obrázek by mi nesedělo. Chicago je totiž zničené.
Jinak znak Odevzdaných nechápu. Proč to tam je?
Obálka je docela jednoduchá. Jen nechápu, proč je na obrázku znak Upřímných. Protože o upřímnost v Alianci podle mě nejde. Moc pěkný je obrys města v pozadí. Ale to je skoro všude..






Tahle je podobná té první. Jen si obálka zachovala obrázek Ruského kola a to ve mě vyvolalo vzpomínky na Divergenci.
Obálka je jinak oranžová jako ostatní.
Táto obálka by u mě byla na 4. místě.







Další obálka. Tahle se mi docela líbí. Nějak mi ale nesedí to srdíčko. Barva se mi líbí. 
Jen to srdce. Proč to tam je? Prostě mi to nesedí k této knize..
A to, že obálka má jinou barvu než oranžovou je taky takové menší plus. 


Tady tato obálka je jedna z nejhezčích. Líbí se mi obrázky frakcí. Tak to má Čtyřka vytetované na zádech. Opět velké vzpomínky na první díl, protože mi to připomnělo začátek toho všeho. A jako u jediné obálky není v pozadí město. No teda je, ale jiné než u ostatních.
A naše poslední obálka. Opět se všemi frakcemi. Nicméně, tato se mi líbí více než ta nad ní, protože tam pěkně komponuje oheň a barvy. Tak jako u každé obálky vidíme v pozadí obrysy města. Asi nejspíš to jsou stavby za hranicemi. Tady u této je navíc odraz města do vody a to je taky takové jiné. A pěkné samozřejmě. 









Tak a to by bylo pro dnešek úplně vše. Doufám, že se Vám článek líbil..



Natka♥


Líbí se Vám tento typ článků?
Která obálka se Vám líbila nejvíce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS