Knižní rozhovor -Natka

úterý 6. září 2016

Ahoj!


Zdravím Vás u dnešního článku. A po dlouhé době je to opět rozhovor. A přiznám se, že u některých otázek jsem si musela pěkně pouvažovat o odpovědi. 


Klaudie: Takže ahoj, opět jsem zde a opět s knižním rozhovorem. Má první otázka bude, (no jo dneska jsem se na to dívala) jakou kolej by Ti asi určil moudrý klobouk? (Harry Potter, J. K. Rowlingová)

Natka: Asi nejspíš Nebelvír.

K:Jak jinak, myslím, že skoro všichni by chtěli být v Nebelvíru. Teď taková otázka u které si nemůžeš určit kde budeš. V jaké kastě by jsi byla? (Selekce, Kiera Cassová)

K:Samozřejmě bych chtěla být alespoň v druhé kastě. Ale myslím si,  že bych byla asi v páté. Nebo čtvrté.

K:U Selekce ještě zůstaneme, spíše u Dcery. Chtěla by jsi projít Selekcí, klidně bez prstínku na konci? (Selekce a Dcera, Kiera Cassová)

N:Určitě ano. Moc by se mi to líbilo. Možná bych se něco málo naučila. A kdyby ten prstýnek byl,  bylo by to že všeho nejlepší.

K:To ano, prstínek je prozatím jen sen. Když už jsme u snu, jak by vypadaly tvoje snové dveře? (Trilogie Silber, Kerstin Gierová)

N:Nejspíš by byly červeno černé. A pak by tam byly knihy..

K:To na tebe sedí, knihy ty máš ráda. Černá je tma, červená krev. Toto mě přivádí k myšlence na upíry. Chtěla bys být upírka? A pokud ano, čí krev bys pila? Zvířecí nebo lidskou? (Twilight sága, Stephenie Meyerová)

N:Upírka bych nechtěla být. Krev mi nějak nevadí, ale krev bych pila asi lidskou. Zvířecí ne.

K:Ach ta červená! Víš, že kečupová mračna jsou taky červená? Udělala jsi někdy něco hodně špatného? Jak jsi se z toho dostala? Předpokládám, že nepíšeš dopisy vězni odsouzenému za vraždu stejně jako Alice. (Kečupová mračna, Annabel Pitcherová)

N:Určitě jsem udělala nějaké špatné věci,  ale jaké přesně si zrovna nevzpomínám. Ale je jasné, že jsem z toho měla zamotanou hlavu ale nějak jsem na to zapomněla. A Dopisy píšu, ale ne do vězení.

K:Určitě jsi z větší části hodný člověk, ale přeci mám na tebe otázku. Dobro nebo zlo? (Škola dobra a zla, Soman Chainani)

N:Dobro. To je jasné
K:Když jsi tak dobrá, nabídla bys ses za svojí mladší sestru do arény smrti? (Hunger Games, Suzanne Collinsová)

N:Samozřejmě že jo.  I kdybych ji někdy nejradši zabila tak ji mám ráda a obětovala bych se za ni. Jsem dobrá duše.

K:No to vím. Určitě by se Ti tam hodilo vrátit čas zpátky. Čas, chtěla bys mít časocestovací gen stejně jako Gwendolyn? Myslíš, že je to dar nebo je to na obtíž? (Trilogie Drahokamy, Kerstin Gierová)

N:Cestování dar bych chtěla mít,  protože se mi to líbí. A jestli je to dar nebo obtíž?  Je to samozřejmě dar, ale může být na obtíž.

K:Možná bys chtěla mít jiný dar, schopnost. Já se ptám jakou a co by jsi s tím dělala? (Jsem roztříštěná, Tahereh Mafi)

N:Chtěla bych umět číst myšlenky.  To mě vždycky zajímalo.

K:Jé to bych taky chtěla ani nevíš jak moc. I když myšlenky některých lidí jsou poněkud znepokojivé. Mluvím o lidech, kteří si vybíjí zlost na ostatních. Narazil na váš blog někdo takový? (Girl Online, Zoe Sugg)

N:Zatím Teda ne. Nejsme totiž až tak známe aby na nás někdo tak snadno narazil. Byla bych ráda kdyby se takoví lidé na našem blogu neobjevili, ale myslím si,  že se tomu asi nevyhneme.

K:Vždycky vyhraje dobro nad zlem. No a jak jsme začaly, tak podobně i ukončíme náš rozhovor. Jakou frakcí bys sis vybrala a kolik bys měla asi strachů? (Divergence, Veronica Rothová)

N:Určitě bych chtěla zkusit Neohroženost,  ale asi bych byla přiřazena k upřímným.
A strachů bych měla asi pět...

K:Tak jo, od teď ti budu říkat Pětko. XD Tak jsem už vyčerpala všechny svoje otázky, rozhovor je u konce. Děkuji za milé povídání.

N:Já taky děkuji...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS