KONEC?.

sobota 24. září 2016

Ahojte!
Možná si říkáte co to je s tím názvem. Ale jestli se chcete dozvědět, proč se tento článek tak jmenuje tak určitě čtete dál..

Už můj minulý článek byl omlouvající, protože jsem nevydávala žádné články. Ale mě už se prostě nechce články typu: omlouvám se že nevydávám žádné články..

Chci to prostě jednoduše ukončit. Tato myšlenka mě napadla už dříve a pak se zase vrátila a nepustila se.
Nemám čas. Nestíhám. Se školou je to strašně složité a věnovat se ještě psaní blogu už je nad moje síly. Jsem ráda, že si vůbec večer sednu k televizi a koukám se na nějaké filmy. A každý týden se modlím, ať už je pátek.
Je toho na mě moc a mě už to nebaví.
A nebaví i psaní různých článků. Někdy se mi stává, že se mi něco líbí tak, že to chci začít dělat (třeba blog) a na začátku se do toho pustím naplno. Ale pak mě to začíná nudit. A pak už se mi do toho vůbec nechce.
A teďka mluvím o blogu. Ze začátku jsem nad tím strávila hodiny, abych se něco málo o blogování a vzhledu blogu dozvěděla. A teď už to vím a jen píšu články. Teda psala jsem.

Tímto článkem se chci s Vámi rozloučit. Jestli někteří nás blog četli pravidelně, článek po článku (a doufám, že někdo takový byl) tak bych se chtěla omluvit že končím. Těm, kteří měli náš blog v oblibě tak fakt promiňte..

Co se týče čtení. Chci číst. To je jasné. Ale ne proto, že už jsem dlouho nevydala žádnou recenzi. Jen pro mojí radost. Jen tak. Chápete ne..

A k tomuto blogu. Měla jsem naplánovaných spoustu článků. Některé už rozepsané. Ale nebyl čas je dopsat. Třeba tam byla filmová recenze na  Zůstaň se mnou, Ze života knihomola, Chvíle s knihou, Recenze: Eleanor & Park,..

Takže tak, no.

Je konec. 
Moc

To
Mrzí.

Mějte se pěkně. A dělejte to, co Vás baví.


Vaše NATKA♥

A děkuji všem, co náš blog četli a podporovali ♥♥♥♥

PS: Všechny naše sociální sítě zrušíme, ale blog necháme pro inspiraci budoucím knižním blogerkám..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS