Pár otázek a pár odpovědí

sobota 10. září 2016

Ahoj!
Protože jsem v poslední době nevydala skoro žádný článek, řekla jsem si, že vám vysvětlím, jak to se mnou je, taky jak jsem na tom s knížkama a se psaním Klíče k času. Takže od začátku.
1. Proč nevycházely články?
To je jednoduché. Začala škola, takže jsem se jako každá... šprtka, (nemám ráda, když mi tak někdo říká, ale jak jinak to mám napsat) takže se připravuju do školy. A aby toho nebylo málo, tak jsem se začala dívat na jeden seriál, jmenuje se New girl a je to úplně úžasný seriál, asi napíšu recenzi. Takže... tak. Můj všední den vypadá takhle: Jsem ve škole minimálně do 13:15, přijedu domů, píšu úkoly, učím se, dívám se na dva až tři díly New girl, čtu si, uklízím si pokoj a potom je večer.

2. Jak jsem na tom s knížkama?
Čtu, ale ne knížky, které by mě bavily. Prostě si většinou vyberu nějakou příšerně nudnou věc a buď se jí snažím prokousat nebo to vzdám a odložím na jindy.

3. Proč nevychází Klíč k času?
To je mi opravdu líto, protože jsem si vždycky přála (a pořád přeju) napsat 'knížku', ale za poslední dva týndy jsem neměla žádnou inspiraci a došlo mi, že jsem si plánovala pokračování příběhu do určitého bodu, který už se odehrál...

Takže to byly všechny otázky, které mě napadly, ale kdyby vás ještě něco zajímalo, tak mi napište komentář a já vám ráda odpovím. ☺


Klárka

2 komentáře:

  1. Psaní je složité, někdy prostě není inspirace nebo nálada, ale nemá cenu to lámat přes koleno a radši počkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Jenže Klárka a Natka už jednoduše skončily s blogem. Velká škoda. :(

      Vymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS