Abeceda knihomola- C

pondělí 28. listopadu 2016


Ahoj! Máte tady Abecedu knihomola na písmeno C!

Citáty
Mám ráda citáty... Taky proto jsem na tomhle blogu začala psát rubriku 'Citáty'. Tenhle článek můžete taky do budoucna očekávat. Mám tak ráda knižní citáty, že jsem si jimi vylepila kousek stěny v pokoji, to vám taky někdy vyfotím, ale ještě ji musím trošku předělat...



Cinder
Cinder je knížka od autorky Marissy Meyer ze série Měsíční kroniky. Jde od knihu, která se odehrává v budoucnosti, která je plná androidů. Šestnáctiletou Cinder považuje většina lidské společnosti za nepovedenou hříčku techniky a její macecha za neúnosné břemeno.Být kyborg ale má i své výhody – mozkové rozhraní poskytuje Cinder nevšední schopnost opravovat věci... Zbytek anotace si můžete přečíst například na Databázi knih. Já si tuhle knížku chci přečíst, ale zatím mi na to nevyšel čas.



Clary Frayová
Clary Frayová je postava z knihy Město z kostí (City of bones) od Cassandry Clare ze série Nástroje smrti. Tuhle knihu jsem si taky ještě nestihla přečíst, ale viděla jsem film. Musím říct, že opravdu stojí za to a stal se i jedním z mých nejoblíbenějších... Zfilmovaná je však jen první kniha ze šesti, takže kdyby vás to bavilo, tak si to musíte přečíst.


Jako vždy jsem tři věci dopsala, takže se v vámi loučím...


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS