Hogwarts TAG

čtvrtek 3. listopadu 2016

Ahoj! Dneska jsem napsala tag, protože píšu tagy strašně ráda a ten mi přišel hodně zajímavý. Plus mám ráda Harryho Pottera...
Výsledek obrázku pro havraspár znak

1. Do které koleje bys patřila?
Aby toto bylo co nejpřesnější, tak jsem si vyzkoušela pět testů z internetu trvalo mi to dvě hodiny, ale mám vítěze a přísahám pětkrát mi vyšel Havraspár! Takže moje kolej by byla pravděpodobně Havraspár...

2. Kdyby ti Moudrý klobouk nabídl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebrala v úvahu, řídila by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
Asi ne, protože si myslím, že kdybych chtěla jiné koleje, tak bych tam nezapadla...
Výsledek obrázku pro sova



3. Jaké zvíře by sis vzala do školy?
Já bych chtěla sovu, protože kočku mám doma a sova by se mi hodně líbila. A krysa... fuj ne! Takže sovu.


4. Jaké je jádro tvé hůlky?

Měla bych blánu z dračího srdce... A jak to vím? Vyzkoušela jsem další test... Protože nevím, jak bych to poznala. Takže tak




5. Byla bys součástí Famfrpálového týmu?
Ne, protože se bojím výšek.Takže bych famfrpál nehrála, ale rozhodně bych mu fandila...



6. Pojedeš během prázdnin domů?
Jo, protože by se mi určitě stýskalo po rodičích a celkově po rodině. Chtěla bych s nimi slavit aspoň Vánoce, když už nic jiného...

7. Byla bys součástí nějaké organizace?
Samozřejmě...

8. Myslíš, že bys měla kamarády i v jiných kolejích?
Doufám, že jo...

9. Co si zabalíš do školy?

Věci ze seznamu, něco na písničky a knížky.



10. Zvážila bys studium na jiné kouzelnické škole?
Nevím...

11. Mohla bys být prefekt?
Asi ne, protože mám ráda čas sama pro sebe a to funkce prefekta nezahrnuje...

12. Byla bys z čistokrevné nebo mudlovské rodiny?
Mudlovské. Připadala bych si ještě výjimečnější, než bych byla.

13. Do jakých obchodů bys určitě zašla v Prasinkách?

Všechny do kterých bych mohla.

14. Podporovala bys Famfrpálový tým své koleje?
Samozřejmě.

15. Dostávala bys hodně dopisů z domova?
Doufám, že ano...

16. Jaká část hradu by byla tvoje nejoblíbenější?
Společenská místnost, protože bych tam mohla být se svými přátely. A taky knihovna a zahrada.

17. Byla bys fanouškem kouzelnické hudby?
Asi jo.

18. Prozkoumala bys celý hrad, i kdyby věděla, že se dostaneš do problémů?
Asi ne. Nechtěla bych potkat tříhlavého psa jako Harry, Ron a Hermiona.

19. Jak často bys chodila do knihovny?
Hodně často.

20. Kdybys byla z čistokrevné rodiny, zajímala by tě i mudlovská literatura?
Myslím, že jo. To je jako kdybych četla jenom knížky od českých autorů, protože bych se zařekla jiných jazyků...

21. Preferovala bys ohnivou whisky nebo máslový ležák?
Nevím.

22. Jaká čarodějnická sladkost by byla tvá nejoblíbenější?
Čokoládová žabky.

23. Sbírala bys karty z čokoládových žabek?
Určitě.

24. Jaký famfrpálový tým, kromě tvého kolejního, bys podporovala?
Nebelvírský školní tým.

25. Jakou podobu by na sebe vzal tvůj bubák?
Rozhodně pavouk.

26. Viděla bys testrály?
Ne...

27. Zvažovala bys kariéru profesora v Bradavicích po dokončení školy?
Myslím, že ne...

28. Jak by vypadal tvůj Patronus?
Na tohle je těžké odpovědět, tak jsem zkoušela další test a vyšel mi delfín... Takže delfín.



Takže snad se vám tenhle článek líbil a omlouvám se, že teď zase dlouho nevycházely, ale budu se snažit to napravit.
♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS