Článek o všem a o ničem

sobota 28. ledna 2017

Ahoj...
Tento článek nebude moc o knihách. Prostě, stává se vám někdy, že máte najednou strašnou chuť psát? Mě právě teď a způsobila to kniha Všechny malé zázraky. Nevím proč, ale je to tak.
Možná se tento článek bude podobat týdnu s knihou. Kdo ví co z toho vyleze. Každopádně jsem už týden doma, jelikož škola je zavřená z důvodu chřipkové epidemie. Někdo si by si říkal, kolik se toho dá stihnout. Omyl. Prostě jsem neměla náladu psát články. Najednou mi prsty tančí po klávesnici samy. Není ta čeština krásná? Existuje tolik různých slov, jež mají ještě několik, jak to říci. Druhů, významů, předložek, koncovek? Upřímně lituji toho, kdo překládá české bohaté texty do chudé angličtiny. Příklad kulaťoučké jablíčko. Jak chcete přeložit kulaťoučké? Překladač mi vyhodil pulmp, což v překladu zpět do mateřského jazyka znamená kyprý, buclatý či tučný. To opravdu není ono. A žádné applíčko neexistuje, prostě jen apple. Jabko džus. Fakt mi je jich upřímně líto.

Dále proč nevycházely články. Protože nebyl čas i když ho byla spousta. Vlastníte diář? Já ano. Vyrobila jsem si takový vylepšovák z magnetek, kde si v měsíčním plánovači značím kdy vycházejí články. Od posledních novin vyšly pouze dva. Od každé jeden a nemluvě o tom, že noviny mají už týdenní zpoždění. Klárka mi řekla: ,,Blogujeme pro zábavu.”. Takže články nevycházejí z důvodu ”nemáme náladu a čas pro zábavu”. 



Pojďme se bavit o koníčcích. Já třeba strašně ráda (kromě čtení) tvořím. Chci se hlásit na uměleckou a tak jsem si koupila výkresy, uhly, těrky (něco z mála co mi chybí) a chtěla nakreslit pár čar. Nic. Prostě nic. #ineedsomeinspiration Nakonec se mi podařilo něco nakreslit. Není to vůbec žádná sláva, jelikož uhel držím v ruce prvně... Natka mi poradila zkus Pinterest, jenže já potřebuji své nápady a ne to od někoho zkopírovat.

Co jsem vlastně stihla o prázdninách? Uklidit skříň s oblečením. A pak jsem chtěla uklidit neboli uspořádat šuplíky. Na to se asi vrhnu dneska. Pokud bude čas. Vlastně jsem chtěla celkově přeorganizovat pokoj. No a taky chci aby aspoň trochu vypadal jako ty z Pinterestu. Řekněme si na rovinu, kdo by nechtěl, aby jeho cokoliv vypadalo jako z něj? Takové krásné, útulné... 
Mých pár tipů na zútulnění pokoje:
1. Dekorace 
Jak se tak dívám, buď si je sama vyrábím nebo dostávám. Po mé pravici se nachází na poličce sluneční brýle, ano i teď uprostřed zimy. Nebo na stěně visí předloňský dárek k vánocům od kamarádky. Sice se na něm houpou písmenka X M A S, ale kdo by to řešil? Stejně to nejde poznat













2. Polštářky a deky
Zvláště ty chlupaté. Ani nevím kolik mám polštářků, stejně jich mám málo. Nejen, že se náramně hodí na focení knížek a výborně se s nimi čte, ale jsou přirozeným prvkem na vytvoření ideálního pokoje.














3. Aroma lampa 
Podle mne jednoznačně navazují pocit štěstí. Musíte si samozřejmě vybrat správnou vůni a moc to nepřehnat. Obvykle zažehnu knot u svíčky při sychravém počasí, blbé náladě anebo při učení na náročný test. 
















4. Pořádek
Jako dítě (menší dítě) uklízení nebyla moje oblíbená činnost, ale teď preferuji uspořádané věci. Prostě čisto. Ale toto je základ, jenž každý zná.
5. Hudba
Prakticky rádio pouštím málokdy. Při čtení mě to vyrušuje stejně tak, jako při učení. Rozptyluje to mé soustředění. Ale není nic lepšího než prolomit hluk z okolí hudbě lahodící vašim uším. 
6. Sladit barvy
Občas velmi náročné. Já sama mám v pokoji skoro každý kus nábytku jiné barvy, ale zato se všechno ostatní snažím ladit do fialové a jejích odstínů nebo barev co s ní ladí. Důvod? Fialová je prostě moje oblíbená barva. 
7. Stěny
Ty by určitě neměly být holé. Sice čím více tam toho dáte, tím více se vám zmenší prostor. Stačí pár nebo i více. Záleží na vašem vkusu. Co na ně dát? Různé obrázky, obrazy, doplňky... 
8. Osobitost
Fotky, citáty prostě vše co se vám líbí, co vás charakterizuje.

To by bylo od mých typů vše. Snad vám pomohly. 😃

Dále mne napadlo, co takhle udělat z tohoto článku pravidelný? Napište mi vaše dotazy na mě, tipy o čem by jste chtěly abych napsala dolů do komentářů. Budu moc ráda. Toť by bylo asi vše. Já se s vámi loučím. Uvidíme se u dalšího článku.
Klaudi ♥

2 komentáře:

  1. Mě se tento článek hodně líbí. Myslím si, že takové články na knižním blogu budou příjemné zpestření. Máš moc pěkné fotky. Určitě ti nějaké otázky napíšu, ale zrovna teď nemám žádné nápady.
    Natka ♥

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS