Co si hodláme přečíst v únoru

středa 1. února 2017

Ahoj!
Setkáváme se u tohoto článku opět po měsíci. To to rychle uteklo, co? První měsíc roku 2017 za námi. Pojďte se s námi podívat na naše čtecí plány pro únor.
Klaudi:
Iluminae
Takže já ještě protahuji tuto knihu, jelikož se mi nedostala do ruk, protože Klára ji četla až ke konci měsíce. Ale jsem minule psala, že pokud to nepřečtu, bude to její vina. Jinak vše ostatní se mi podařit splnilo a přečetla jsem osm knih. Dobře já!








Jsou světla, která nevidíme
Pokud se také zúčastníte knižní výzvy na Databázi knih, jistě tušíte proč tady tu knihu mám. Důvod je prostý -  Pulitzerova cena. Já bych si ji jinak nepůjčila. Když jsem listovala, zjistila jsem, že se tam vyskytuje téma 2. světové války. Tak uvidíme no.







Můj život u sousedů

Tak tahle se tady taky nevyskytuje náhodou. Četla jsem Kluk mého srdce a moc se mi líbila. Tady to je předchozí díl. Už teď vím, že bude úžasná.








Křišťálový meč
Tento měsíc čtu knihy z důvodů. Křišťálový meč, jelikož je druhý díl Rudé královny. Doufám, že bude aspoň stejně dobrý.
              Je to vo hvezdách.
(pokus o slovenštinu)






Nebo snad v krvi?

Klárka:
Ahoj! Já jsem si svůj seznam knížek opět sestavila tak, abych je všechny přečetla. Jsem ráda, že v lednu se mi to povedlo.

After: Přiznání
V lednu jsem přečetla první díl z této série After: Polibek. Knížka byla dobrá, ale recenzi neočekávejte. Není to knížka, o které by mě bavilo psát. Každopádně na druhý díl se moc těším. I kvůli otevřenému konci první knížky.







Město z kostí
Viděla jsem film a stal se mým asi nejoblíbenějším, takže si knížku nemůžu nechat ujít. Už ji mám rozečtenou, takže nemyslím, že bude nějaký problém ji dočíst.








Láska mezi písmenky
Na tuhle knížku, už se taky moc těším. Jako většinu knížek ji mám už celkem dlouho v knihovničce a přišela doba, kdy si na ni budu muset udělat čas.








Děkujeme, že jste tenhle článek dočetli až do konce. U dalšího příspěvku zase ahoj!

♫Klárka a Klaudi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS