Deník knihomola

sobota 25. února 2017


Ahoj! Jak Klaudi psala v prvním oficiálním Deníku knihomola, bude vycházet co dva týdny a jestli počítám správně, tak jsem na řadě. Sepsala jsem si seznam a dlouho přemýšlela, kam jaké knížky přiřadit, ale už to vím a... myslím, že kecání bylo dost. Tady je můj soupis přečtených knih za poslední měsíc.



After: Přiznání
Druhý díl ze série After od Anny Todd, která měla obrovský úspěch na Wattpadu. A měla obrovský úspěch i u mně. Stejně jako první díl mě hned vtáhl do děje. A vypovídá o tom i doba čtení. Přečetla jsem 608 stran za týden! Nevím jak to máte vy, ale na mně je to dost. Těším se i na dva další díly, ale naštěstí pro mně Přiznání neskončilo tak zajímavě jako její předchůdce, takže jsem se dokázala soustředit na ostatní knížky. Knížku doporučuju starším čtenářům. A podotýkám, že recenze nebude.


Město z kostí
Na tuhle knihu už recenze vyšla a chtěla bych napsat recenzi i na film, ale ještě nevím kdy (a nebo jestli vůbec). Problém u čtení knížek, když už jste viděli film je v tom, že už víte, jako všechno dopadne a znáte většinu děje. U této knížky jsem s tím měla veliký problém a četla jsem ji dost rozkouskovaně, takže ani nevím jak dlouho, ale tipuju si necelé dva týdny. Ale i přes tento problém je knížka krásně napsaná.

Výsledek obrázku pro umění předstíratUmění předstírat
Tahle knížka mě okouzlila. Natka už mi tuhle knížku doporučovala, ale já jsem si jí nějak nebyla jistá. Teď ale vím, že to byla chyba. Přečetla jsem ji za tři dny a nemohla jsem se odtrhnout. Od Rachel Harris, která knížku napsala, jsem četla ještě Mé sladké šestnácté století, ale Umění předstírat je tisíckrát lepší! Pokud hledáte knížku plnou lásky, tak už hledat nemusíte. Recenzi nenapíšu, protože už ji jednou napsala Natka a já se nechci opakovat.




Láska mezi písmenky
O téhle knížce vyjde recenze nejspíš příští týden. Láska mezi písmenky mě nebavila. Skoro vůbec. Myslela jsem, že to bude něco na způsob pohádky, ale tak tomu nebylo. Tuhle knížku jsem četla kouskovaně, takže nevím přesně jak dlouho, ale přibližně dva týdny. Myslím, že k téhle knížce už není co dodat, víc se dozvíte v recenzi.


Nejlepší knížka
After: Přiznání a Umění předstírat (prostě se nemůžu rozhodnout)

Nejhorší knížka
Láska mezi písmenky

Nejrychleji přečtená knížka
Umění předstírat

Nejpomaleji přečtená knížka
Město z kostí



Takže tímhle končí můj Deník knihomola, za dva týdny se můžete těšit na Klaudii a já tady budu zase za dva týdny.

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS