Co si hodláme přečíst v březnu

středa 1. března 2017

Ahoj! Jako každý měsíc je tady náš článek o tom, co si tenhle měsíc chceme přečíst. Nevím, co víc k tomu dodat, takže si užijte čtení.








Klárka:

Odpusť mi. Megan.
Co k téhle knížce říct? Čtu jí proto, že jí potřebuju do Velké knižní výzvy na písmeno O. Jinou knižní na O neznám. Natka říkala, že jí ta knížka bavila, tak doufám, že bude bavit i mně. Zatím jsem asi na straně dvacet, je to zvláštní příběh, ale nezaujalo mě to.



Nadpozemská
Tuhle knížku už jsem taky rozečetla, ale prozatím jsem ji odložila, protože mě příběh zase až tak nezaujal (opět), a taky jsem měla divný pocit, že ta knížka špatně skončí. A já teď nemám na smutné knížky náladu. 

Univerzita výjimečných
Univerzitu výjimečných mám doma už celkem dlouho a přišel čas na to, abych si ji přečetla. Hodně se na ni těším, protože to bude něco jiného, než v poslední době čtu.




Klaudi:

Skleněný trůn
Tahle obrovská knižní vlna mě doposud obcházela. Když jsem tuto knihu našla v knihovně, řekla jsem si, všichni o tom mluví, tak proč to nezkusit? Jsem na straně 196 a baví mě to. 

Malíř vzpomínek
Mám ji rozečtenou. Je to sice zajímavé, ale více mě baví Skleněný trůn, takže čeká v pořadníku. Recenze asi bude. Není sice úplně TOP, ale je to lepší průměr.




Harry Potter a prokleté dítě 
Čtu už po druhé a nesmírně mě to baví. Recenzi jsem už udělala. Důvod proč to čtu už tak dlouho je prostý. Nechci jako první přednášet ve třídě referát. Takže nakonec této knihy mě nečeká recenze, ale referát. 





No a pak bych chtěla přečíst Jsou světla, která nevidíme a Křišťálový meč. I když nevím, nevím jestli se na ně dostane. Více se dozvíte v Deníku knihomola. A toť pro dnešní článek vše. 

Klárka&Klaudi

2 komentáře:

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS