Deník knihomola

sobota 25. března 2017

Ahoj! Po měsíci mám další Deník knihomola... Neuvěřitelné! Dodržela jsem termín u vydání článku. To už se dlouho nestalo. Do tohohle Deníku knihomola jsem zařadila i dvě Wattpad knížky, protože proč ne? Jsou to taky v podstatě knížky. Takže, pojďte si přečíst, co jsem si za ten měsíc přečetla a jak to hodnotím.


Clarity✔️
Clarity
Toto je ta první zmiňovaná Wattpad knížka. Clarity je holka, kterou rodiče donutí jet se svými dvěma mladšími bratry na tábor, vůbec se jí tam nechce, ale ukáže se, že to tam není zase až tak špatné. Tenhle příběh jsem si zamilovala. Autorka Sweerty píše poutavě a jde to vidět i na tom, že v kategorii Romance je jedenáctá.



LIBRARY ✔ od undefined
Library

Asi chápete, že knížku Library jsem si prostě přečíst musela, i když jsem se trošku obávala, ale bezdůvodně. Knížka byla krásně napsaná a měla jsem ji přečtenou celkem rychle. Tato knížka má i pokračování Little SECRET a i tuto knihu bych si chtěla přečíst. Library napsala Specko_07, podle mně hodně nadaná autorka.  






Espressologie
Z téhle knížky jsem naprosto unešená. Přečetla jsem ji v podstatě během jednoho dne. Ale to všechno se dozvíte v recenzi, která vyjde v pondělí. Přiznávám, že už ji mám napsanou. Teď jsem tu knížku půjčila Klaudii a ta taky říkala, že to nevypadá vůbec špatně, takže už máte dva argumenty, proč si knížku přečíst.




Perfekcionistky
Knížka o pěti dívkách, které možná/asi zabily jednoho kluka. Ale
nejsou si tím moc jisté... Vůbec nevím, jak tu knížku popsat. Dalo by se říct, že je to takový YA detektivka. Každopádně je knížka zajímavá. Doslala jsem ji v knihovně jako novinku, taky to je celkem nová knížka. A můžete na ni očekávat recenzi, ale nejspíš až za nějakou dobu.



Nejlepší knížka
Espressologie a Clarity

Nejhorší knížka
Nevím.

Nejrychleji přečtená knížka
Espressologie

Nejpomaleji přečtená knížka
Perfekcionistky


Jsem ráda, že jsem si na tenhle článek udělala čas, co si budeme nalhávat, v poslední době nemám moc času ani inspirace.


4 komentáře:

  1. Moc pěknný článek! Já jsem Perfekcionistky také teď ulovila v knihovně jako novinku a jsem na ně opravdu zvědavá! :) Espssologii jsem měla půjčenou ale moc mě nechytla, tak jsem ji vrátila. :) Z.<3
    www.susanboooklover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Klaudi Espresdologie taky nebavila, tak to bude asi věc názoru. Perfekcionistky si jsou zajímavá knížka, snad tě bude bavit.

      Vymazat
  2. Moc hezký článek :)

    https://in-the-name-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS