Deník knihomola

sobota 8. dubna 2017

Ahoj,

už uběhly dva týdny od vydání Klárčiného Deníku a měsíc od mého. Takže to znamená, že si sedám k počítači a diáři a vypíšu Vám svůj čtecí seznam (pokud se to tak dá nazvat). Většině knih tady udělám takové mini recenze, jelikož z všelijakých důvodů nešla napsat samostatná recenze. 



Bábovky


Kdo plní výzvu na Databázi knih, tak asi ví, proč tady ta kniha je. Její děj se totiž odehrává v Praze, což je bod číslo 6. Sice vám dá trošku zabrat, jelikož se příběhy tak nějak propojují, ale je to takové čtení ze života. Za mě tedy ano. 

Mluv

Tahle knížečka je tak teňoučká! Proto jsem ji tak rychle přečetla. Dějství knihy pokulhávalo, od začátku bylo jasné, co se hlavní hrdince stalo. To, že mě nezaujala, dokazuje už i to, že nevím, jak se jmenovala hlavní hrdinka. Podle této knihy byl natočen i film, který jsem neviděla a ani to nemám v  plánu. Pokud si knihu nepřečtete, myslím, že o nic nepříjdete.

Půlnoční koruna

Kniha jejíž konec mi vyrazil dech! Proto taky jak jsem uviděla v knihovně třetí díl, nemohla jsem ho tam nechat i když jsem si říkala, že si nic nepůjčím. Možná jste už četli recenzi a pokud ne tak klikněte tady. Tam jsem se o ní rozpovídala více. 

Espressologie

Na tuto knížku psala recenzi Klárka. Konečně mám i já prostror vyjádřit svůj názor. Já bych ji nedala tak vysoké hodnocení jako ona. Za mě byla až moc předvídatelná, vše se tam dařilo, prostě pohádkový příběh. Připadala jsem si jako vědma co luští budoucnost, v tomto případě děj knihy a luštila jsem správně. Pokud bude chtít opravdovou ryzí oddechovku, šáhněte po ní.

Oko za oko

Tak tohle je o hodně lepší oddechová četba než Espressologie. Recenzi jsme psaly spolu. Mě se líbila a opravdu nenávidím čekání na další díly. Styl psaní Jenny Hanové je opravdu originální. Pokud nad knihou váháte, neváhejte. Stojí za to, věřím, že ji rychle přečtete. 

Čáry života

Tak toto si prostě musíte přečíst. Už pracuju na recnezi, takže v nejbližší době ji očekávajte. Veronica Rothová mě opět překvapila zcela novým světem, v tomto případě spíše vesmírem. Za mě tedy propracovanější než divergentní svět. Pro milovníky nových světů, jako jsem já, byla tato kniha stvořena. Více v již zmiňované recenzi.

Siréna

A v poslední řadě rozečtená kniha. Jsem asi zhruba v polovině. Recenzi si sice zamluvila Klárka, ale uvidíme no. Zatím se mi to líbí, přeci jen to je Kiera Cassová.

Nejlepší knížka

Čáry života

Nejhorší knížka

Mluv

Nejrychleji přečtená knížka

Oko za oko

Nejpomaleji přečtená knížka

Kvůli své tloušťce (něco přes 420 stran) Čáry života

Závěrem Vám sdělím, že za dva týdny bude opět Deník Klárky a za čtyři můj. Tak načtenou u dalšího článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS