Deník knihomola

sobota 22. dubna 2017

Ahoj! Opět v termínu vydávám Deník knihomola... A to je co říct. I když tentokrát to bude trochu... O hodně kratší. Protože čtu povinnou četbu. Ten, kdo to má stejně, mě asi chápe a ti, co povinnou četbu nemají nebo mají knížku, která je baví, tak těm upřímně závidím... Ale teď mluvím úplně o něčem jiném, než jsem chtěla, tak se všechno ostatní dozvíte v nitru článku.

Oko za oko
Jediná knížka, kterou jsem za poslední čtyři týdny přečetla je knížka od Jenny Hanové Oko za oko, kterou nám poskytlo knihkupectví MK Knihy k recenzi, za což jsem strašně vděčná, protože je ta knížka úžasná... Vyšla recenze, takže se na ní podívejte.
Recenze: Oko za oko
A na Srovname.cz najdete nejlepší cenu.






Oliver Twist
A teď důvod, proč jsem toho přečetla tak málo. Moje povinná četba. Na Olivera asi nebudu psát recenzi, to asi chápete... A doufám, že pochopíte i moji minulou a budoucí neaktivitu, i když ta trvá už delší dobu...
A tady je odkaz na Srovname.cz kde najdete tuhle knížku nejlevněji.




Takže to je konec mého poněkud krátkého Deníku knihomola. Tak zase u dalšího článku ahoj!


2 komentáře:

  1. Oko za oko jsem zaregistrovala, ale nečetla jsem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Úplně tě chápu. Jsem sice v sedmé třídě, ale učení mám až nad hlavu a knihy v poslední době vynechávám. Knihu oko za oko jsem si objednala a už se na ní moooc těším.. ��

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS