Co si hodláme přečíst v květnu

pondělí 1. května 2017


Ahoj!

Jako každý začátek měsíce, je tady další Co si hodláme přečíst, aby jste se mohli dozvědět, jakými knihami budeme trávit květen.

Klárka

Protože jsem se stále neprokousala povinnou četbu, tak budu mít tentokrát připraveny jenom dvě knížky, které přečtu rozhodně.

Oliver Twist


Pokud si říkáte, jestli mi není trapně dávat to do každého článku, tak je. Strašně mi vadí, že už to nemám přečtené a nemůžu se bavit mně bližšíma knížkama, ale snad chápete, jak je pro mně známka z češtiny důležitá. A já myslím, že zrovna známka z referátu (který musíme přednést po přečtení knihy) je hodně podstatná známka.
Ale když se to tak vezme, Oliver je zajímavý člověk a dokonce mě baví o něm číst, ale staročeština se mi špatně čte.


Cinder


První díl Měsíčních kronik. Kniha, kterou jsem si vždycky toužila přečíst. A to mi umožnilo knihkupectví MK Knihy, za což jsem nesmírně ráda. A přesně proto je to druhá kniha, která bude následovat okamžitě po Oliverovi.
Klaudie už má Cinder přečtenou, takže se s recenzí čeká jen na mně, za což se všem omlouvám, ale snad chápete moji situaci...

Klaudi

Já už povinnou četbu přečtenou sláva! Jinak se mnou to je těžké, já mám totiž napůjčovaných tolik knih, že nevím po které dřív sáhnout. 

Bez šance

Už ji mám rozečtenou a zatím nevím, nevím. Rozhoduju se, zda dočíst, či nikoliv. Uvidíme no. Jinak kniha vypráví z pohledu několika lidí, upřímně se mi vůbec nelíbí vnitřní grafika knihy, jelikož se třeba pohledy střídají v půlce stránky, někdy u konce. Nemá to kapitoly, ale dost dlouhatánské části. 




Noční lov

Nezávazné pokračování Dívky v ledu, kterou mám již přečtenou. Recenze brzy. Protože byla Dívka velmi čtivá a paní knihovnice mi nabídla i druhý díl, tak proč ne? Musím ji přečíst rychle, jelikož to je novinka a lidi se po ní hooodně ptají.






Griša

I když nevím, zda to stihnu přečíst, protože co si budeme povídat. Škola, známky, testy, zkoušení, škola, známky...... Každopádně jsem na tuto knížku velmi zvědavá

No a to by bylo pro měsíc květen od nás vše a musím se vám pochlubit. To co jsem si zadala minulý měsíc jsem splnila! Tak snad mi bude štěstí přát i teď.

A co vaše čtecí plány na měsíc květen?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS